دیـده بان حکـومت ولایـی با چشـمانی بیـمار و لـوچ !




قابل توجه هم میهنان و دوستان گرامی :

امروز بار دیگر سایت دیده بان که به نظر می رسد تحت مدیریت عده ای افراد کم سواد داخل حکومت باشد ، مطلبی را در مورد من منتشر کرد که در این  لینک می بینید :

لازم است برای جلوگیری از ایجاد سوء تفاهم برای هم میهنان  و همچنین تحت تاثیر قرار گرفتن افراد ساده و زود باور چند نکته ای را به اطلاع برسانم :

1 - ماههاست که به خاطر رویکرد  تلویزیون ایران آریایی و سرکار خانم عبدی ، بخصوص در دعوت از افراد مسئله دار و مشکوک به برنامه ها و دادن تریبون در یک رسانه عمومی به آنها ، (حداقل از دیدگاه من ) هیچگونه ارتباطی نه با تلویزیون و نه با شخص ایشان نداشته ام و خانم دخی عبدی می توانند این موضوع را تایید کنند !

2 - همه عزیزان واقفند که من تا کنون هیچ صحبتی و اظهار نظری در مورد سازمان ذکر شده در این لینک نداشته ام و شخصا تا کنون مشکلی با اعضای آن نداشته و دیالوگی نیز میان اعضای این سازمان و من رد و بدل نشده است ؛ تا چه برسد به اینکه از سوی من این سخنان ذکر شده باشد ! در این میان اعضای این سازمان نیز می توانند بر این گفته من صحه بگذارند و مهر تائید بزنند .

3 - بار دیگر و پیرو نوشته های قبلی خودم اعلام میکنم : بعنوان یکی از هزاران پشتیبان راه شاهزاده رضا پهلوی ، عملکرد و تلاشم ، بر مبنای مانیفیست ارائه شده توسط ایشان در نوشته ها و گفته ها و همچنین مباحث ذکر شده در جلسات است ؛ و خوشحالم که تا امروز ،عملکردم ،هرگز از سوی دوستان همفکر و شخص ایشان ، مورد سئوال و یا انتقاد قرار نگرفته است !

4 - کل صورت مسئله ذکر شده در لینک فوق ،در مورد اضافه کردن نام به شورا ،اشتباه است و بار دیگر برای یاد آوری باید به همگان و همچنین آقایان ولایی سایت دروغپرداز دیده بان گفت که هنوز شورایی تشکیل نشده تا نام شخص یا گروه و سازمانی در آن قرار داده شود واسامی اشخاص و گروههای ذکر شده در سایت فراخوان ملی ، صرفا نشانگر پشتیبانان این حرکت و موافقان تشکیل شورای ملی و منشور 16 ماده ای آن است .

5 - اصرار برخی ها و همچنین گردانندگان این سایت برای سلطنت طلب نامیدن من و همفکرانم ،می تواند همانقدر مضحک باشد که یک جمهوری خواه واقعی را ، طرفدار نظام ولایت فقیه بنامیم ! بار دیگر برای روشن شدن ذهن تاریک برخی می گویم که ،من طرفدار نظام پادشاهی پارلمانی هستم و نمونه های آن را نظامهای حاکم بر کشورهای مرفهی چون سوئد ،فنلاند ،نروژ ،هلند و ... معرفی میکنم .نظامهایی که به معنای واقعی جمهوریت و مردم سالاری در آنها حکم فرماست و اقوام و تیره های مختلف مردم نیز تحت لوای پادشاه ،بعنوان سمبل اتحاد و همبستگی و یگانگی ،به زندگی خود ادامه می دهند .

6 -  در پایان ذکر این نکته ضروری است که با توجه به تلاشهای انجام گرفته به همراه دیگر همرزمان برای تشکیل شورای ملی و نزدیک شدن به تاریخ نشست و همچنین تلاشهای شخصی دیگر در کنار این پروسه ،برای آگاهی مردم از دسیسه های استبداد داخلی و استعمار خارجی ، انتظار برخوردها و حملات بیشتر از این را از سوی مامورین و مزدوران جمهوری اسلامی دارم و خواهم داشت . لذا از تک تک دوستان و بخصوص یاران هم فکر و پشتیبان تقاضا دارم ، با صرف انرژی بیشتر ، زمان بیشتر  و همچنین عملکرد درست و دقیق ، بر پایه رهنمونهای شخص شاهزاده رضا پهلوی ، عمر این نظام فاسد را کوتاهتر نماییم .

پاینده ایران و ایرانی
همایون نادری فر
یاور سرباز وطن
3/3/2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر