منشور پیشنهادی شورای ملی و قضاوت تاریخ در مورد مخالفان



این روزها ،بالاخره خواسته بسیاری از آزادیخواهان و مخالفین واقعی جمهوری اسلامی ،به مرحله عمل رسید و با انتشار منشور پیشنهادی برای تشکیل شورای ملی ،اپوزیسیون وارد فاز جدید عملیاتی ،در مبارزه با جمهوری اسلامی گردید . منشوری که با شعار محوری (( به هم بپیوندیم )) می رود تا به عنوان سند اتحاد و همبستگی، میان همه گروهها و سازمانها و افراد کنشگر ،با در نظر گرفتن همه تفاوتها و اختلافات عقیدتی ، در راستای نجات میهن از شرایط کنونی مطرح گردد .
به نظر می رسد ، سنگ اندازی و نقش سرعت گیر بازی کردن درمخالفت با این منشور جامع و شفاف که درجهت ساختن یک آلترناتیو و بدیل در مقابل جمهوری اسلامی ، عمل می کند و نیز موازی سازیهای با قصد و غرض شخصی و گروهی ، به اندازۀ خیانتی که افراد و گروههای غیر مذهبی در اتحادی که با خمینی ویاران مذهبی وی ، در سال 57 انجام دادند ، زشت و خائنانه است .
من نیز مانند بسیاری از دوستان ، مشکل برخی مدعیان مبارزه، در دایره اپوزیسیون را درک نمی کنم و آن را در خوشبینانه ترین حالت ،نشانه عدم بلوغ سیاسی و یا نا آگاهی از الفبای سیاست می دانم .
در رویداد سال 57، به ظاهرروشنفکران آن زمان ! بر سر یک جمله آن هم بدون تضمین ، با خمینی و یارانش بر علیه حکومت وقت متحد شدند ، ولی حال با توجه به تاکید بر پیشنهادی بودن منشور و مطمئنا تکمیل آن از سوی پشتیبانان و امضا کنندگان آن در زمان تشکیل شورای ملی ایران ، بر سر واژه ها و جزئیات ، بازعده ای از این روشنفکر نمایان ، بهانه گیری می کنند و ایراد می گیرند!
براستی آیا این افراد ، شرایط حاد کشور و روندی را که با ماجراجویی های جمهوری اسلامی و تصمیمات اتاق فکر بدخواهان خارجی و به ضرر منافع ملی کشورمان آغاز شده است را درک نمی کنند؟

آیا برایشان ناله کودکان گرسنه و پدران بیکار و گریه مادران خسته و بی رمق ،معنایی ندارد؟


امروز تنها و تنها باید به ایران و ایرانی بیاندیشیم و به مردم داخل کشور این پیام مهم و مورد انتظارشان را برسانیم که پس از سالها وجود اختلافهای فرسایشی در اپوزیسیون خارج ، اینک نجات هموطنان در داخل کشور، از شرایط اسفناک موجود ،اولویت اول و تنها دغدغه خاطر مدعیان کنشگری در عرصه سیاسی ، اجتماعی وفرهنگی ، اقتصادی است .
و مهمتر اینکه ، با شفاف شدن چگونگی موضعگیری ها در مورد این منشورملی که کاملا بدور از خواسته منافع گروه و شخص خاص و بر پایه منافع ملی ، نوشته شده است ؛ مرزمیان آنانی که واقعا دل در گرو ایران و ایرانی دارند و مخالف واقعی شرایط موجود هستند ،با افرادی که مخالفت با جمهوری اسلامی و استفاده از لقب اپوزیسیون را برای خود و گروه خود ،یک شغل دائمی انتخاب کرده و می دانند با نبود جمهوری اسلامی ،درب دکانشان تخته خواهد شد و تریبونی برای وقت گذرانی و خود نمایی نخواهند یافت !،مشخص خواهد شد .

امروز موضوع همبستگی بر علیه حکومت اسلامی در ایران و برنامه ریزی برای نجات مردم کشور، به دور از خواسته ها و تمایلات شخصی و گروهی ، باید طوری مطرح گردد و بیان شود ، که هر کسی، به هر نحوی ،با آن مخالفت کند (با انتقاد سازنده و ارائه راه کار بهتر ، اشتباه گرفته نشود ) و یا با بهانه های واهی ،چوب لای چرخ آلترناتیو سازی برای نجات کشور ،قرار دهد، یقین حاصل نماید که در طول تاریخ هم ردیف خیانتکارترین افراد به میهن و ملت ، معرفی خواهد شد .

پاینده ایران یکپارچه و ملت یگانه ایران

همایون نادری فر

7/9/2012

17 شهریور ماه 1391


www.farakhanmeli.org برای حمایت و پشتیبانی از منشور پیشنهادی

۳ نظر:

  1. اين حرفا براي مجموعه مردم ايران باعث ياد اوري كابوس ١٣٥٧است
    اتحاد يا وحدت كلمه. ديگر براي مردم ايران حرفي مسخره است
    مگر مردم گوسفندند كه تحت يك گله. هدايت شوند؟
    اين حرفرها ديگر قديمي شده شعور جمعي ملت ايران اين شعر هاي كهنه و پوسيده و امتحان پس داده

    در ١٣٥٧ كمترين ارزشي ندارند
    هيچكس حاضر نمي شود ايران ايران تبديل به سوريه يا عراق شود
    هر مغز خر نخوردهاي وضع ايران را در بدترين حالت از فشار و بدبختي ها و گراني. فعلي
    را با وضع فجيع عراق يا سوريه مقايسه مي كند
    و از خير هرچي وسوسه اتحاد و جنگيدن و كمك امريكا. مي گذرد
    بهتر است انهايي كه خودشان از كوچكترين خطر جمهوري اخوندها ٢٠ هزار كيلومتر
    فرار كرده اند به مردم درس شجاعت و اقلابي گري ندهند
    كه پاسخش پوزخندي بيش نيست
    شعار دادن انجا ارزان است
    و ماليات هم ندارد
    پس باهم همانجا سرگرم شويد
    لطفا

    پاسخحذف
  2. اتحاد تنها راه پیروزیست.پیروز باشید.

    پاسخحذف
  3. همایون جان شما خودت رو خرج انسانهای مرده ای نکن که اگه به ناموسشون تجاوز کنن در مقابلش گری میکنن نه ایستادگی!
    انسانهایی که ادعای 7000 هزار سال تمدن میکنن و اندازۀ 70 سال تمدن ندارن!
    شما خودت ایرانی هستی و این ملت حزب باد رو میشناسی!
    در هر صورت به امید ایرانی آباد،سرسبز و آزاد <3

    پاسخحذف