آماری که هر ایرانی باید بداند.....




ای کسانی که در انقلاب 57 به نوعی دخیل بودید و ای کسانی که هنوزم که هنوزه به اشتباه خود اعتراف نمی کنید،فقط به من بگویید با توجه به آماری که در زیر می آید ، چرا ما هر روز فقیر تر میشویم؟
این پول ها كجامی رود؟
خوب ! خبر را كه دیدید. خیلی شفاف اعلام شده ایران سالانه 217 میلیارد دلار از فروش نفت و گاز (معادن ، پتروشیمی ، مالیات و ... رو حساب نكردیم) پول می گیرد
217 میلیارد دلار =238700 هزار میلیارد تومان .... یعنی روزانه حدودا 650 میلیارد تومان (دلار به قیمت 1100 تومان)
یعنی با درآمد یك روز نفت و گاز كشور می توان بدون وام و منت كل مسكن مهر یعنی 31000 واحد 75 متری را از ابتدا با قیمت هر متر مربع 300000 تومان ساخت و تمام كرد و به رایگان به مردم داد!
یعنی با در آمد پنج روز ( صبح شنبه تا پایان چهار شنبه ) می توان یارانه نقدی كل كسانی كه ثبت نام كرده اند یعنی 72 میلیون و پانصد هزار نفر را واریز كرد
یعنی اینكه با درآمد یك روز و نیم كشور می توان ورزشگاهی ساخت كه لیاقت برگزاری المپیك لندن را داشته باشد
یعنی با در آمد یك روز می توان دو نیروگاه 450 تا 500 مگا واتی ساخت یعنی برابر بانیروگاه اتمی بوشهر كه قرار است 1100 مگا وات نیرو تولید كند
یعنی با در آمد یك هفته مملكت می توان 104 هواپیمای ایرباس A320 نو خرید
با در آمد بیست روز كشور می توان 743150 تویوتا كرولا 2011 خرید و هرچی ماشین داغونه از سطح كشور جمع كرد وسرانه مصرف بنزین رو به 5-6 لیتر در 100 كیلومتر رسوند
پس با حدود یكماه درآمد نفت و گاز میتوان نصف مشكلات سی ساله مملكت رو حل كرد... ببین با 12 ماه چه كارهایی میشه كرد! جدا" این پول ها كجاست؟

برگرفته شد ه از صفحه فیس بوک غرامت از انقلابیون 57 که به اشتباه خود اقرار نکرده اند

۲ نظر:

  1. دوست گرامی, در زمانیکه چندین درصد از سود درامد نفت به حساب خصوصی خامنه ای وارد میشود و قاعدتا چند درصدی هم به حساب بقیه این باند چپاولگر, و این خانواده چند هزار نفره دیگر چیزی برای ملت بدبخت و برای رفاه, ابادانی و غیره نمیگذارند.

    پاسخحذف
  2. خیلی عجیب است که دزدیها را ضد انقلابیون دزد انقلاب انجام میدهند و شما یقه انقلابیونی را میگیرید که در سال ۵۷ علیه دزدان پهلوی طلب به پا خاستند.توضیح آنکه انقلاب ایران در سال ۵۸ و با شروع سرکوبها از مسیرش منحرف شد. بسیاری از انقلابیون در مقابل این انحراف ایستادند، از چریکهای فدایی خلق گرفته که برای مبارزه با رژیم به کردستان رفتند تا گروه های چپ و ملی که هر روز با برپایی تظاهرات به سرکوبها اعتراض میکردند و با سرکوب ارازل و اوباش سازماندهی شده خط امام مواجه میشدند.
    شما که طرفدار ادامه حاکمیت دزدان پهلوی طلب هستید چرا یقه دزدانی را نمیگیرید که با غارت ثروت مردم زندگیهای اشرافی در آنطرف آبها برای خود فراهم کردند، از امثال هوشنگ انصاری گرفته که گفته میشود جزیره ای را در اقیانوس آرام خریده تا دزدان لوس آنجلسی. لابد فردا هم که این رژیم سرکوبگر از بین برود، مردم قیام کننده علیه ان باید به پابوس دزدان ریش بزی اصلاح طلب یا دزدان یقه آخوندی و پیرهن چرک و مهر پیشانی سنتی بروند که دارند اموال غارت شده از مردم ایران را به ان طرف آبها میبرند و کار و کاسبیهای خوبی هم در انگلیس و کانادا و آمریکا راه انداخته اند. شما ها شرم نمیکنید؟ ملتی را ۵۰ سال مشتی قزاق کودتاچی غارت کرده اند، رییس کودتاچی از رضا خان میر پنج اس و پاس پس از ۱۶ سال سلطنت تبدیل به بزرگترین زمیندار ایران شد، پسرش و نواده هایش با غارت مردم زندگیهای افسانه ای میکنند و اطرافیانشان هم هر یک تا آنجا که توانسته اند در شکنجه و سرکوب مردم دست داشتند و دست آخر هم دیکتاتور به پاس شرکت در سرکوب مردم، دست بازی در غارت به آنها داد و آنها هم تا توانستند اموال ملت را غارت کردند و با خود به ان سوی آبها آوردند، آنوقت شما از مردم و انقلابیون انتظار دارید که از این دزدان و غارتگران لوس آنجلسی عذر خواهی کنند؟ آخر خجالت هم خوب چیزی است. این غارت انقدر وحشتناک بود که سفیر آمریکا از شاه میخواهد که قانون از کجا آورده ای را اجرا نماید.
    ۱- شما بفرمایید که آیا آقای هوشنگ انصاری بابت غارت مردم و خرید جزیره با پولهای غارت شده از مردم از مردم عذر خواسته اند؟
    ۲- آیا اشرف پهلوی بابت قاچاق مواد مخدر و کشاندن جوانان میهن به دام اعتیاد و انتقال سودهای کلان ان به خارج از کشور از مردم عذر خواهی کرده است؟
    ۳- آیا رضا پهلوی موسس سلسله پهلوی بابت غصب زمینهای مرغوب کشاورزی از صاحبانش و اجبار آنها به بیگاری بر روی زمینهای خودشان از مردم عذر خواهی کرده است؟
    ۴- آیا کودتاچیان ۲۸ مردادی از بابت سرنگونی دولت ملی دکتر مصدق عذر خواهی کرده اند؟
    آخر من نمیدانم که چرا شما دو گروه انگل شیخ و شاه خیال میکنید که از مردم ارث پدری طلبکارید که مردم بابت ندادن ان به شماها یک عذر خواهی هم بدهکارند. پنجاه سال بردید و غارت کردید . حالا برای توجیه طلبکاری از مردم، خود را پشت جوانان محروم میهن پنهان کرده اید، جوانانی که انقلابیون ایران حتی جانشان را دادند که به این روز نیفتند. نگاهی به خاوران بیاندازید تا انقلابیونی را ببینید که در نتیجه "تسلیم خائنانه ارتش " به خمینی و در راه مبارزه با ان به دست ارازل و اوباش و ضد انقلابیون اسلامی به شهادت رسیدند. شرم هم خوب چیزی است

    پاسخحذف