آگاه سازی هم میهنان از مواضع دمکراتیک و روشن شاهزاده رضا پهلوی

متن زیر نوشته ای است که قبلا در وبلاگ شخصی شاهزاده قید شده بود. ولیکن اشاره به آن که نهایت دید وعملکرد دمکراتیک ایشان را نشان می دهد ،برای آگاه سازی افراد لازم دانستم. به نظر من در شرایط کنونی ،هرگونه خرده گیری از عملکرد شاهزاده ،سنگ اندازی در برابر رسیدن به آزادی ایران و مردمان ایران است،بیایید در حرکتی عمومی ،پیامهای شاهزاده را به مردمان ایران برسانیم .
سپاس



هم میهنانم،

تنها پس از گذشت ساعاتی از انتشارپیش نویس «شکایت نامه رسمی» در ارتباط با نقض حقوق بشر و درخواست برای آزادی زندانیان سیاسی-عقیدتی، به تمام مراجع ذیربط، با دریافت نظرات و پیشنهادات بسیار چشمگیر همه اقشار جامعه مواجه شدم.

در اینجا وظیفه خود میدانم که:

از همه مدافعین حقوق بشر، وکلا و متخصصین امور حقوقی داخل و خارج از کشور که از طرق مختلف همچون بالاترین و شبکه های اجتماعی، ایمیل، دورنگار، تلفن و اسکایپ، اطلاعات، پیشنهادات و نظرات ارزنده ایی را تا به این لحظه به ما ارائه داده اند، صمیمانه سپاسگذاری نمایم.

از تمام عزیزانی که با تلاش خود در انتشار گسترده و وسیع این نامه در فضای مجازی سهیم بودند و همچنین یکایک هم میهنانم که با نظرات و پیشنهادات خود از این اقدام حمایت نموده اند، صمیمانه سپاسگذار هستم.

اما،در این میان افرادی در فضای مجازی تلاش کرده اند که این اقدام را تنها به شخص من محدودنمایند. حمایت از حقوق شهروندان و تلاش برای آزادی زندانیانسیاسی-عقیدتی، امری است فراحزبی و فراجناحی که اتحاد همه مردم ایران را طلب می کند. از هرنوع قهرمان سازی و شخصیت سازی بپرهیزیم که ما را از هدف محوریمان یعنی آزادی زندانیان سیاسی-عقیدتی و برقراری دموکراسی و حقوق بشردر ایران دور می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر