پرچم ما ، میهن ما



ابتدا باید درود بفرستیم به تک تک مبارزینی که در ۳۷ سال گذشته ، هرگز در مورد پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران ، وارد مذاکره و تلاش برای خوش آمدن گروه یا دسته و ... بر نیامدند و همواره این نماد ملی را پاس داشته و در برافراشتن آن در هر موقعیت و زمانی چه در داخل ایران و چه در خارج ایران ، از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند .
امروز اگر کمپین یا تلاشی مضاعف از سوی هر گروه و فردی ،به دور از منافع شخصی و گروهی، برای این مهم صورت می پذیرد جای سپاس و همراهی دارد و امید که این تلاشها و تبلیغات گسترده ، در عمل نیز بتواند در جامعه سیاسی ایران و جهان ، تاثیر گذار باشد که در غیر این صورت ، باید گوشزد کرد که این کمپین ۳۷ سال است توسط تک تک مبارزین واقعی برگذار شده و ادامه دارد .

انتظاری که از کمپین یا تلاشهای اینچنینی می رود این است که :

- در شناساندن تاریخچه پرچم ملی شیر و خورشید نشان به خصوص برای مردم راخل ایران و مخصوصا جوانان و نوجوانان به نحو مقتضی بکوشند .
- معرفی پرچم ملی سه رنگ شیر و خورشید نشان بعنوان نماد اتحاد اپوزیسیون برانداز 
- اپوزیسیون برانداز بخوبی می داند که هر گروه و سازمانی و فردی که با این پرچم به هر بهانه ای مخالفت می کند ، هرگز نمی تواند در صف مبارزان برانداز و حتی مخالفین بی عمل طرفدار سرنگونی رژیم قرار گیرد . بنابراین فرصتی است برای شناسایی مدعیان مخالفت با رژیم در رده براندازای یا اصلاح طلبی. بنابراین از همه سازمانها و گروههای حاضر در اپوزیسیون درخواست شود تا نظر شفاف و صریح خود را در مورد این پرچم ملی بیان نمایند .
- در کشورهای مختلف و شهرهای مختلف جهان به مناسبت عید نوروزی که در پیش داریم ، همواره مجوزهایی از سوی شهرداریها برای برافراشتن پرچم ملی هر کشوری در روز ملی آن داده می شود ، بنابراین فعالان این کمپین از هم اکنون و قبل از اقدام دوستداران جمهوری اسلامی و مزدوران پراکنده آن در اقصی نقاط جهان ، اقدام به اخذ مجوز لازم برای برافراشته کردن پرچم ملی ایران نمایند .
- سربرگهای تمامی نامه ها و بیانیه ها از سوی افراد و سازمانهای سرنگونی طلب جدای از آرم سازمانی و لوگوهای اختصاصی ، از این پس مزین به پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران گردد .
- فعالان عرصه اینترنت و کامپیوتر با هدف مشخص معرفی پرچم شیر و خورشید نشان در تمامی سایتها و جستجوهای اینترنتی ، نقشه ها، نمادها ، معرفی ها و ...تمام تلاش خود را به کار گیرند .
- تمامی مبارزین با رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی ، برای نشان دادن خط سیاسی خود که همانا سرنگونی رژیم می باشد در تمامی سایتهای شخصی ، وبلاگها و شبکه های اجتماعی ،به نحو روشن و برجسته از پرچم شیر و خورشید نشان ایران استفاده نمایند .
- و تمامی تلاشها برای منفور نشان دادن پرچم رژیم جمهوری اسلامی و آگاهی رسانی بر اینکه این پرچم نماد رژیم است و نه نماد ملی ، انجام گیرد ، تا حدی که هر ایرانی از اینکه آن را به دست بگیرد و یا از آن طرفداری کند ، خجالت بکشد .

به امید «ما» شدن همه «من » ها در راه مبارزه برای آزادی ایران !

همایون نادری فر
۳۰ دسامبر ۲۰۱۶
یک جای دور از میهن

۲ نظر:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Công ty vận chuyển hàng nước ngoài FadoExpress hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi mỹ, gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    پاسخحذف