از دعوت به اتحاد تا تشکیل کنگره ملی



نیازی به توضیح و نوشتن مطلبی در مورد ویدئویی که با تلاش جدی دوستان عزیزم تهیه شده نمی بینم ،چرا که این ویدئو بسیار گویا و پر محتواست .

فقط دوست دارم تک تک کسانی که بارها و بارها به انتقاد،
از شخص شاهزاده رضا پهلوی پرداخته اند و سئوال کرده اند که این همه سال ایشان چه کاری انجام داده اند،( می دانم که این موضوع از روی عدم آگاهی و بی اطلاعی بوده است) این ویدئو را ببینند. شاید این فیلم عاملی باشد بر اینکه آنها زمانی را به مطالعه نوشته ها و دیدن سخنرانیها و مصاحبه های ایشان بگذارند وبه پاسخهای خود برسند و آگاهانه قضاوت کنند.

بار دیگر از سوگل گرامی بابت تدوین و تهیه این ویدئو روشنگرانه تشکر می کنم و از دوستانم در داخل ایران می خواهم ،نهایت سعی خود را در انتشار این ویدئو و پخش آن بصورت سی دی و یا به هر صورتی که می توانند ، انجام دهند.

امروز مهمترین وظیفه ما ،آگاه سازی مردمان کشورعزیزمان ایران است که سالهاست زیر تبلیغات مسموم جمهوری اسلامی و بایکوت خبری آن و همچنین بمباران خبری شبکه های اطلاع رسانی خارجی خواستار بقای این رژیم، قرار دارند.

امروزتنها به خاطر ایران و باز فقط برای ایران باید متحد شویم و این حکومت بحران زا (در داخل و خارج از کشور) را سرنگون کرده و نظامی دمکراتیک در کشور، با رای و خواست مردم برقرارسازیم. به امید آن روز

پاینده ایران
پاینده ملت ایران
همایون نادری فر
16 اردیبهشت ماه 1391 خورشیدی
5 می 2012 میلادی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر