سخنــی با گــــروه جیـــش العـــــدل



آقایان جیش العدل ؛ می دانم که شما نیزعزیزان خود را درمبارزه با رژیم از دست داده اید . با درست و غلط بودن مبارزه تان و یا اهدافتان کاری ندارم ،چرا که باید در جایگاه شما می بودم تا بتوانم درست قضاوت کنم ! ولی یادتان باشد :
" کشتن گنجشک ها، کرکس ها را ادب نمی کند"
باید خوب بدانید که جان فرزندان این مرز و بوم برای این رژیم سفاک ،ارزشی ندارد.بخصوص شهروندان درجه 2 و آنان که خارج از دایره حکومتی ،به گذران زندگی بخور و نمیر خود می پردازند .
کاش به جای این سربازان وظیفه و آن گروهبان جاوید نام که شاید از نبود فرصت شغلی و بیکاری به ارتش پیوسته بود ( کاری که خیلی وقت است در ایران ،شاهد آن هستیم )، آن قاضی و آن دادستان بی رحم را به گروگان می گرفتید که حکم به اعدام و زندان می دهد و یا با حمله ای به بساط اعدام در ملا عام این دژخیمان ، لرز را بر اندام آنان می انداختید و شاید مردم عافیت طلب ما هم از ترس امنیت جانی در مراسم نمایش اعدام ، در این نمایش حاضر نمی شدند !
با نوع مبارزه و هدفی که بر اساس ایدئولوژی مذهبی تعریف کرده اید موافق نیستم و امیدوارم با تعقل و نگاهی به واقعیات روز جامعه ایران ،در استراتژی مبارزاتی خود با رژیم فاسد ، تغییراتی درست و انسانمدارانه بدهید و در انتخاب اهداف مبارزاتی ،اشتباه نکنید .
در آرم سازمانی شما ،جمله ای حک شده که می گوید " همانا خداوند به عدالت فرمان می دهد" ولی آیا این رفتار شما نشان از عدالت است ؟
پاسخ فرزند بیگناه ده روزه گروهبان دانایی فر را چه خواهید داد؟!
آیا نمی دانید که این خانواده و بسیاری دیگر همچون آنان ،خود قربانیان این رژیم هستند ؟!
چرا برای مافیای خبری جمهوری اسلامی و مظلوم نمایی آن و شعار قربانی تروریست بودن آنها در جامعه بین الملل ،خوراک تبلیغاتی درست می کنید ؟!
منتظر آزادی دیگر سربازان گروگان در نزد شما هستیم و می دانیم که برای هر عقل سالمی تا به امروز باید ثابت شده باشد که جمهوری اسلامی قابل اعتماد برای مذاکره و درخواست حق نیست و نباید از دیگر رنج کشیدگان این سرزمین در جهت معامله با دشمنان این سرزمین استفاده کرد .
فراموش نکنید که این سربازان و خانواده آنان نیز همانند میلیونها ایرانی ، اسیر ستم اشغالگران این سرزمین اهورایی هستند .
آزادشان کنید.

همایون نادری فر 
 5 فروردین ماه 1393 خورشیدی
در تبعیدی ناخواسته و دور از میهن

۱ نظر:

  1. از این پس به کشور جایگاه تروریستها٬ طالبان و بن لادن بگوئیم « کشور فاکستان ».

    پاسخحذف