یـادی از انتخـابـات غیـر آزاد در جمـهوری اسـلامی !



امروز در ایران ،آغاز ثبت نام برای انتخابات شورا ها می باشد!

فراموش نمی کنم سال 1385 خورشیدی، برای عضویت در شورای شهر اورمیه ،ثبت نام کردم .و باز فراموش نمی کنم که چه جسورانه و یا به قول یکی از کارمندان فرمانداری ،"چه گستاخانه! بر روی بند اعتقاد به ولایت فقیه در فرم مربوطه ،خط بطلان کشیدم!

نتیجه این کارم ،رد صلاحیت به قول خودشان برای عضویت در شورای شهر و بعدها در پرونده محکومیتم ، متهم شدن به اقدام علیه امنیت کشور بود!

اینک ،برای اولین بارشرکت به عنوان نامزد در یک انتخابات آزاد را تجربه می کنم !
و از پیامهای حمایت و پشتیبانی که برایم می رسد ،حس غرور توام با حس مسئولیت بیشتر دارم .

هم میهنانم ،امروز با انتخاب افراد مورد اعتماد خود برای نشست تشکیل شورای ملی ، نقشی مهم در آینده ایران را ایفا می کنید و آینده ایران و سیاستهای چگونگی گذر از جمهوری اسلامی ،به انتخاب شایسته و درست شما بستگی دارد .

در صورت مورد اعتماد قرار گرفتن شما ، با تمام توان برای رهایی میهنمان و مردمان تحت ستم آن تلاش خواهم کرد و اگر نیز در میان معتمدین شما نباشم ، یاور و همراه معتمدین شما خواهم بود و از هیچ کمکی برای تشکیل و به انجام رسیدن هدف شورای ملی که همانا رسیدن به انتخابات آزاد در ایران است ،دریغ نخواهم کرد .
پاینده ایران و ایرانی
همایون نادری فر
26 فروردین ماه 1392 خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر