سپاس از یاران صادق و پشتیبانان واقعی شورای ملّی ایران



با درود خدمت یاران و همراهان صادق و همیشگی بخصوص رای دهندگان به اینجانب در نشست پاریس

حدود یک ماه قبل در مورد امکان یا عدم امکان حضورخویش در نشست شورای ملی ایران در کانادا نوشته ای را  در وبلاگ خود ، تقدیم حضورتان کردم
و حضور خود را مبتنی بر پشتیبانی و حمایت و مهیا شدن امکانات اعلام نمودم .
با توجه به شرایط حاضر و نزدیک شدن به روز نشست ،و نیز پایان مهلت رزرو هتل و ...  به نظر می رسد که احتمال حضور اینجانب در نشست کانادا تقریبا دیگر وجود ندارد .

امیدوارم در صورت عدم حضور در نشست کانادا در درجه اول مورد سرزنش دوستان قرار نگیرم ، چرا که نهایت سعی خود را جهت حضور انجام دادم و حتی علارغم میل باطنی ،مجبور به درخواست حمایت و پشتیبانی شدم که با صلاحدید و یا عدم توجه !شما عزیزان ،این شرایط برای من مهیا نگردید .
و در درجه دوم ،بهانه ای دست بدخواهان و مغرضان نیافتد تا بار دیگر بر طبل شایعات بکوبند و دلایل دیگری را برای عدم حضور من اعلام نمایند !

به هر حال شما عزیزان و دیگر هموطنان پشتیبان و حامی  شورای ملی ایران ،صلاح را در حضور یاران دیگر و بالطبع متخصص تر و کاراتر دانستید و این نظر شما برای من قابل احترام می باشد و فرصتی خواهد بود تا با دغدغه ذهنی کمتری به کسب علم و دانش و تجربه بیشتر برای مفید بودن در آینده ایران عزیزمان بپردازم .
 

همانطور که گفته بودم ، در روزهای آینده گزارشی از عملکرد خود در طول یک سال گذشته عضویت در شورای عالی شورای ملی ایران ، بعنوان منتخب اول مورد اعتماد شما عزیزان ،تقدیم حضور خواهم کرد و وظیفه خود می دانم از حسن نظر تک تک شما عزیزان در طول این مدت و انتخاب اینجانب در دور اول فعالیت این شورا ،کمال تشکر و امتنان را بنمایم .

امید است که شورای ملی ایران با همراهی شاهزاده رضا پهلوی ،با کسب تجربیات گرانقدر و گاه پر هزینه ای که در طول دو سال گذشته و از زمان تشکیل کمیته موقت هماهنگی برای تشکیل شورا ،تا نشست تورنتو ،داشته است ؛بتواند با رویکرد بیشتر به خواسته ایرانیان بخصوص در داخل کشور ،به اهداف آزادیخواهانه و متعالی ذکر شده در منشور خود برسد .

اهورای ایران زمین حافظ و نگهدار تمامی آزادیخواهان و مبارزین واقعی باشد .
پاینده ایران و ایرانی آگاه
برقرار باد پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشانمان

همایون نادری فر
18 اردیبهشت 1393 خورشیدی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر