خبرهای احضار و مراجعه جهت دستگیری

فشار برخانواده یک فعال سیاسی برای بازگرداندن وی به کشور

سحام نیوز: نیروهای امنیتی چند روز پیش با مراجعه به منزل پدر همایون نادری فر، ضمن ایجاد رعب و وحشت و تهدید نامبرده بدنبال محل اختفای وی بوده و مامواران خانواده نامبرده را تهدید نمودند که هر چه سریعتر مخفیگاه وی را معرفی نماید. با توجه به اینکه همایون نادری فر در حال حاضر از کشور خارج شده است فشارها برای بازگرداندن وی کماکان ادامه دارد.
لازم به توضیح است همایون نادری فر پرونده‌های متعددی طبق نظر دادگاه به اتهام تشویش اذهان عمومی، عضویت در گروهک غیر قانونی (جنبش سبز) و اقدام علیه امنیت کشور را دارا و با وثیقه ۲۵۰ میلیونی پس از بازداشت ۲۰ روزه آزاد شده بود.
وبلاگ نامبرده نیز مدتی پیش مسدود شده بود که ظاهرا احضار نامبرده به دلیل محتویات وبلاگ بوده است.
نادری فر دبیر سابق حزب مردمسالاری استان آذربایجان غربی بود که در پی رد صلاحیتهای فله‌ای مجلس هفتم و شرایط آنزمان و اعتراض به این امر استعفا داده بود.

لینک خبر : http://sahamnews.net/1390/06/89142/


هرانا؛ احضار یک وبلاگ نویس به دادگاه انقلاب

خبرگزاری هرانا - همایون نادری فر از فعالین سیاسی ارومیه از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب احضار شد. جمعه 31 تیر 1390 ساعت 22:24 |

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در پی عدم مراجعه نامبرده به دادگاه مامورین امنیتی با حکم جلب به محل کار و منزل نامبرده مراجعه نمودند که موفق به دستگیری نامبرده نشدند.
مهندس همایون نادری فر که پرونده‌های متعدد به اتهامهای تشویش اذهان عمومی، عضویت در گروهک غیر قانونی (جنبش سبز) و اقدام علیه امنیت کشور را دارا بود با وثیقه ۲۵۰ میلیونی پس از بازداشت ۲۰ روزه آزاد شده بود.
وبلاگ نامبرده نیز اخیرا مسدود شده بود که ظاهرا احضار نامبرده به دلیل محتویات وبلاگ بوده است.
نادری فر دبیر سابق حزب مردمسالاری استان آذربایجان غربی بود که در پی رد صلاحیتهای فله‌ای مجلس هفتم و شرایط آنزمان و اعتراض به این امر استعفا داده بود جمعه 31 تیر 1390 ساعت 22:24 |

لینک خبر : http://www.hra-news.org/00/8975-1.html


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر