کار سیاسی شعور سیاسی می خواهد و ثبات قدم ...




سخنی با به ظاهر همکارانی که بیشترین حملات و توهین ها و ترور شخصیت را در هفته ها و ماههای گذشته از آنان بر علیه شورای ملی و اعضای پرتلاش آن ، شاهد بودیم :

کار سیاسی شعور سیاسی می خواهد و ثبات قدم ...

برای کسانی که نمی خواهم باور کنم ،عامل جمهوری اسلامی هستند و فقط فکر می کنم که فریب خوردند و همراه شدند با کسانی که رفتارشان شک برانگیز بود و همواره دارای حاشیه بودند و های و هوی غیر خردمندانه داشتند و کمتر شعور سیاسی از آنها دیدیم و بیشتر سیاسی کار بودند تا سیاستمدار ... فقط میگویم : متــــاســــفم !

دوست داشتم انرژیتان صرف همراهی با پروژه ای میشد که با حضور شخص شاهزاده رضا پهلوی ، محکوم به پیروزی است و نه در مقابل آن ایستادن و مخالفت ورزیدن با آن ...

کسی منکر کاستی ها و کمبودها نیست ،ولی باید دید که شما برای رفع این نقصها چه کردید ،جز صف بندی و گرفتن انرژی از اعضای دیگر و اعمال خلاف مصوبه ها و ...

با این کار ، تلاشهای گذشته تان را زیر سئوال بردید و خود را نا آگاه و کم دانش در زمینه مبارزه و بی دقت در بررسی همه جوانب کارها و مسائل اتفاقی پیرامونتان معرفی کردید و متاسفانه شخص شاهزاده را نیز مجبور به عکس العمل در برابر رفتارهای مخربتان کردید !
مطمئنا این مهم از چشم مردم کنجکاو و هم میهنان هوشیار ،پنهان نخواهد ماند !

امیدوارم از میان این اشخاص که عضو شورای ملی نیز هستند و نامشان در روزهای گذشته بر زیر بیانیه ها بعنوان "منتقدین یا فراکسیون و یا هر نام دیگری "نقش بسته بود ، افرادی باشند که شجاعت اعتراف به اشتباه را داشته و راه و مسیر خود را هر چه سریعتر اصلاح کنند و ضمن عذر خواهی از همه کسانی که به نوعی ترور شخصیت کردند و با اعمالشان سنگ جلوی حرکت و کارهای اصلی شورا انداختند ،اعمال و رفتار خود را با آئین نامه و اساسنامه و مهمتر از همه ،منشور شورای ملی ایران مطابقت دهند و به زیاده خواهی ها پایان داده و مهمتر از همه ،از شک و شبهه هایی که در میان هم میهنانمان نسبت به این حرکت ملی ،ایجاد کرده اند ، پوزش بطلبند.

البته بار دیگر تاکید میکنم که روی سخنم با کسانی است که امیدوارم تحت فرمان حکومت جمهوری اسلامی و یا حکومت های خارجی که شورای ملی را در مقابل منافع خود می بینند ،نباشند! که اگر چنین باشد ،با آنان سخنی ندارم و آنان را در صف دشمنان ایران و ایرانی می بینم !

بیائید در این لحظات حساس ،تنها به ایران بیاندیشیم ...

پاینده ایران
پاینده هم میهنان هوشیار و آگاه
پاینده تک تک مبارزین واقعی برای رهایی میهن عزیزمان

هستیم بر عهدی که بستیم

همایون نادری فر
25 شهریور 1392 خورشیدی

۱ نظر:

  1. AW TI این کلی گویی است کاشکه جرات داشتنند آشکارتر مینوشتنند و دستوری به مردم حکم نمیفرمودند افراد و خود ایشان در شورای عالی و دفتر سیاسی چنین آتمسفری را بوجود آورده اند و حالا از دیگران ایراد میگیرند فراموش نشود چه اونها که هنوز در شورا هستنند یا اونها که بیرون آمدند همه در اینمورد تقصیر کارند اینکه بار مسئولیت را بیدازید روی دیگران و کلی سخن بگویید و خودشان را پاک جلوه دهند ممکن است چند سال پیش خریدار داشت اما اکنون دیگر (نه) ما مردم جواب میخواهیم به کلی گویی احتیاجی نیست بخصوص مردم بشما 34 نفر رای دادند که کاری انجام دهید لطفأ از این آقا کسی بپرسد در درازای این 4 ماه یعنی از 34 نفر آدم همین بر میآمد که میبینیم امیدوارم که جواب قانع کننده دهند و خیلی راحت تهمت مامور جمهوری اسلامی نزنند کسی این نوشته را برای ایشان بفرستد من آدرسی ار این آقا را ندارم من مرداویج زیاری از جمعیت خردپیشه گان ریشه ای ایران لندن 26 شهریور 2572

    پاسخحذف