یک پیشنهاد کارآمد و اجرایی !



دوستان و همرزمان

تجربه نشان داده است ، هر زمان جمهوری اسلامی و غرب به هم نزدیک شده اند ، بساط برخورد با مخالفان رژیم ،شدیدتر و وقیحانه تر می گردد .

ماجرای میکونوس در گذشته و کشتار اشرف را در زمانی نه چندان دور به یاد آورید!

پیشنهاد میکنم در هر کجای دنیا که هستید ،مردمان و نمایندگان مجالس و پارلمانها را از نقض شدید حقوق بشر در ایران آگاه سازید و آنها را برای فشار به دولتهای خود ،ترغیب نمائید .

به آنان بگوئید که موضوع درخواست دولتها برای رعایت منشور حقوق بشر از سوی جمهوری اسلامی ،باید در اولویت اول برنامه و سیاست کشورهای متبوعشان باشد ؛اگر مدعی دفاع از حقوق بشر هستند !

آمارهای زندانیان سیاسی و عقیدتی و اعدامها ، بخصوص پس از نمایش انتصاب روحانی بعنوان پروژه حفظ نظام را به جهانیان گوشزد کنید .

این مهم وظیفه تک تک میهن پرستان ایرانی در اقصی نقاط جهان است .

هــــــــدف : نشان دادن چهره واقعی رژیم جمهوری اسلامی و یاد آوری فریبهای متداوم و تکراری اعمال شده از سوی این رژیم به جامعه بین الملل در 34 سال گذشته با عدم تمکین رژیم جمهوری اسلامی به درخواستهای مشروع اشاره شده در ذیل که اجرای آنها ،نه نیازی به زمان دارد و نه هزینه مالی ! و در نهایت اثبات عدم صداقت رژیم در مانورهای اخیر دیپلماتیک :

1 - درخواست جهانی برای آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی ، لغو حکم اعدام و اعلام عفو عمومی و اجازه فعالیت برای احزاب مخالف و منتقد در داخل کشور همچون دیگر کشورها

2 - تاکید و پیش شرط جامعه جهانی برای بهبود روابط تنها با برگزاری یک رفراندوم آزاد و سالم با نظارت سازمان ملل جهت اعلام رضایتمندی یا عدم رضایت مردم ایران از رژیم حاکم و تضمین قبول نتیجه از سوی حاکمان

در نهایت با تاکید بر موضوع نقض حقوق بشر در ایران و ارائه مستندات ، این مسئله را برجسته تر از موضوع برنامه اتمی رژیم معرفی نمائیم و سازمانها و تشکلهای حامی حقوق بشر را در تمام دنیا ، علیه روابط سیاسی و اقتصادی دولتهایشان با رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی ،بسیج کنیم .

فراموش نکنیم : اتحــــــــــاد، رمز پیروزی ماست .

همایون نادری فر
6 مهر ماه 1392 خورشیدی
یک جای خیلی دور !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر