پاسخی کوتاه به شخصیت مستعاری به نام الف نگار



جناب الف نگار ،هدفم پاسخ دادن به توهین ها و نسبتهای ناروای شما نیست ،ولیکن لازم شد به مقداری کوتاه و در خور شما ، ابتدا به عرض برسانم که اینجانب هیچگونه ارتباط خانوادگی و نسبت خویشاوندی با آقای لهراسب زینالی ندارم و واقعا تعجب می کنم شمایی که لایه های تاریک ! تمام حرکتها را اینگونه کنجکاوانه می کاوید ،چطور در این مورد ساده و بدیهی ( فامیل بودن یا نبودن ) دچار اشتباه شده اید!!!!

ضمنا عملکرد 14 ساله من در عرصه فعالیتهای سیاسی و اجتماعی که در جاهای مختلف به آنها اشاره شده و متاسفانه از چشمان تیزبین شما !!! پنهان مانده است ،خود گواه بر نوشتن دیکته های فراوانی از سوی من است که اعتراف میکنم بدون غلط نبوده وهمیشه نمره ام 20 نشده ، ولیکن در اکثر موارد با نمره ای بالا ، قبول شده ام.

هموطن عزیز،امیدوارم با سعه صدر و رجوع به وجدان خود ،البته اگر داشته باشید . به این توهین ها و تهمتها و در عین حال ایجاد شک و شبهه در حرکت به سمت آزادی ایران عزیزمان ،پایان دهید .

ضمنا فراموش کردم یاد آور شوم که نام من (( همایون نادری فر)) است و لطفا در نوشتارتان دقت فرمایید

شایان ذکر است که این مطلب را در قسمت نظر ایشان در وبلاگشان نوشتم و امیدوارم مورد نظر قرار داده و حذف نکنند!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر