با شما تا آزادی - 5



فوتبال بهانه ای برای آگاهی از واقعیتها

بنام مهــر
بنام میهن
بنام پرچم
آنچه گه در روزهای اخیر و در حاشیه بازی های فوتبال تیم ملی میهنمان در جام ملتهای آسیا و در کشور استرالیا مشهود بود؛ حضور پر تعداد ایرانیان مقیم استرالیا در ورزشگاهها ی شهرهای مختلف این کشور می باشد که حتی واکنش صدا و سیمای رژیم جمهوری اسلامی را هم به همراه داشت !

صرف نظر از همه سانسورها و محدودیتهای اعمال شده برای عدم انعکاس تصاویر طرفداران ایران ،بخصوص آنانی که نشانی از پرچم شیر و خورشید نشان به همراه داشتند ؛ شاهد حجم بالایی از انتشار عکس ها و ویدئو های مربوطه در فضای مجازی و رسانه ای خارج از کشور بودیم که این رویکرد و تلاش رژیم را بی اثر نمود .
در این میان موضوعی کمتر مورد توجه قرار گرفت و آن چرایی حضور بیش از 17000 ایرانی در ورزشگاه ملبورن و بیش از 22000 ایرانی در ورزشگاه سیدنی بود .
بارها گزارشگر تلویزیون رژیم جمهوری اسلامی اعلام کرد که احساس می شود این بازی در ایران برگزار شده و بازیکنان احساس غریبی نمی کنند . در این راستا گزارشگر تلویزیون اس بی اس استرالیا نیز به ورزشگاه ملبورن لقب ورزشگاه "آزادی ملبورن " داد .

حضور جمعیتی بیش از 6 میلیون ایرانی مقیم در خارج از کشور که بیشتر آن را پناهندگان سیاسی و اجتماعی و حتی مالی تشکیل می دهند ؛ همه نشان از مدیریت فاسد و غلط باحضور رژیمی حاکم بر میهنمان است که نزدیک به 10 درصد جمعیت خود را از میهن فراری داده و بسیاری نیز در صدد فرار از آن شرایط با انواع روشها و راهها هستند و بسیارانی نیز می سوزند و می سازند و به زنده مانی خود و نه زندگی در داخل میهن ،ادامه می دهند .

صدا و سیمای جمهوری اسلامی و گزارشگر آن در استرالیا باید می گفت که چرا تنها 10 الی 20 تن از ملیتهای بحرینی و قطری در ورزشگاه حضور داشتند!

باید می گفت که شرایط این کشورها طوری نیست که همانند ایران ،جمعیتی 10 درصدی مقیم خارج از کشور داشته باشد .
باید می گفت که آمار ایرانیان بعنوان خارجیان مقیم کشورهای مختلف جهان ،جزو بیشترین آمار موجود است .

باید می گفت که 99 درصد پوشش و رفتار ایرانیان حاضر در استادیومهای ورزشی استرالیا ، مغایر با قوانین و دستورات جکومتی در داخل ایران است .

باید می گفت که ایرانیان تنها جمعیتی در دنیا هستند که نه تنها فرم زندگیشان در داخل و خارج کشورشان متفاوت است، بلکه تضادی شدید در زندگی درون خانه ها و جامعه در ایران وجود دارد .

در این میان بودند کسانی که دانسته و ندانسته ،پرچم رژیم فاسد جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته بودند و غافل بودند که در زیر این پرچم ، چه جنایتهایی بر هموطنانشان جاری شده است .
و آنچه که باز مغفول ماند ،حضور حداکثری تماشاگران ایرانی با پرچمهای بدون آرم وسط بود که خود نشان از مخالفت با رژیمی است که پرچمی با زبان و نمادی غیر ایرانی بر کشورمان تحمیل کرده است .

به امید روزی که هر ایرانی با هر عقیده و تفکری ،آزادانه و با احساس امنیت در میهن خود زندگی کند .
به امید روزی که شاهد حضور بانوان پرانرژی و آزاده در استادیوم های میهنمان ایران باشیم .
به امید روزی که نماد ملی و پرچم شیر و خورشید نشان ایران در استادیوم آزادی برافراشته گردد .
به امید آن روز
همایون نادری فر
تبعیدی سیاسی
16 ژانویه 2015
یک جای دور از میهن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر