تشکر از دوست ،دشمن ،مغرض...!



دوستان و هموطنان خوبم ، با بیشتر شدن فعالیتهای براندازانه ما و بخصوص موفقیت روز افزون ِحرکت فراخوان ، برای تشکیل شورای ملی ایران ، جمهوری اسلامی نیز بر حجم حملات خود علیه فعالین این امر افزوده است ،که در این میان تاکنون من نیز بی نصیب از این حملات نبوده و نیستم . 
ولیکن گاها پس از بررسی برخی حملات مشاهده می شود که این اعمال از سوی جمهوری اسلامی که دشمن مشترک همه اپوزیسیون واقعی است نبوده ،بلکه از طرف کسانی است که در لباس مخالفین نظام ،ولی از روی غرض ورزی و گاه حسادت و یا مشکلات روحی و روانی !! دست به این حملات ایذایی می زنند،که غالبا نیز مشخص می شود چه کسی و چه گروهی ،پشت این قضیه بوده و هستند !

خوشحالم که در راهی که انتخاب کرده ام ،به اندازه ای از موفقیت رسیده ام که بتوانم ،دغدغه ذهنی دشمنان و مغرضان گردم و از آنها انرژی بگیرم .

و در عین حال خوشحالتر هستم ،چرا که با این حملات ، به درستی راه انتخابی خود مطمئن تر شده و با انرژی بیشتر و مصمم تر ،برای رسیدن به هدف  در این مسیر گام بر می دارم .

سپاس از همه کسانی که با ارسال پیام وتماسهای تلفنی ،پشتیبانی و اعتماد خود را به من نشان دادند.
امیدوارم لیاقت اینهمه محبت و اعتماد شما را در پاسداری از خواسته هایتان برای آزادی میهن و سرافرازی ایران عزیزمان داشته باشم .

پاینده ایران و ملت ایران
همایون نادری فر
11/10/2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر