افتضاح اخلاقی یا واقعیتهای پنهان جمهوری اسلامی




چند روزی است که موضوع رفتار ناشایست یک وابسته سیاسی ایرانی نما و عکس العملها به این موضوع ،فکر من را شدیدا به خود مشغول کرده !. و از همه مهمتر توجیه این قضیه از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ، من را تا حد انفجار عصبانی کرد . چرا که یک دیپلمات منحرف جمهوری اسلامی آبرو و حیثیت این مملکت را به بازی گرفت و نام ایران را به زشتی بر زبان رسانه ها و مطبوعات جهان جاری کرد و زشت ترین عمل ممکن یعنی تعرض جنسی را به نام یک ایرانی به نمایش گذاشت ! . و بدتر از آن وزارت امور خارجه این ننگ را رنگین تر نموده و توجیهی که می کند این است که : این اتهام ناشی از تفاوت فرهنگی است !!!!
به قول آقای زمان هنرمند عزیزکشورمان ، نفرین بر شما که خاک بر سر فرهنگ این مملکت پاشیده اید . یک دختر و پسر جوان عاشق که قصد ازدواج هم دارند و برای آشنایی بیشتر در انظار عمومی روی صندلی یک پارک نشسته اند تا دقایقی را با هم به گفتگو بنشینند هزار بار مورد سؤال و مؤاخذه قرار می گیرند و بعضا به اداره مبارزه با منکرات برده می شوند و تا اشکشان را در نیاورید رهایشان نمی کنید ولی کار یک دیپلمات جمهوری اسلامی که در استخر مختلط شنا میکرده و این رسوایی را آفریده مورد توجیه قرار می دهید؟!! .


ننگ بر شما باد .
23 آپریل 2012
4 اردیبهشت 1391

۴ نظر:

  1. در دین اسلام دختربچه های ۶ ساله را تا ۹ سالگی دستمالی کرده و بعد در ۹ سالگی به آنها تجاوز می شود و این یک رسم اصیل اسلامی از پیامبر اسلام است و همچنین بر اساس فتوای امام خمینی
    بنیانگزار رسم دستمالی کردن کودکان شیرخوار نیز در میان مسلمین امری متداول است و از تجاوز به دختران باکره قبل ازاعدام و تجاوز به پسران و دختران درزندان فعلا حرفی نمی زنیم...

    پاسخحذف
  2. این آقا یه غلط اضافی کرده ، باید به شدت هم مجازات بشه . ولی یه جوری حرف نزنید که انگار شما از آسمون نازل شده اید و تا به حال همچین چیزی نه دیده اید و نه شنیده اید ...و باید تمام کارمندان این سیستم امامزاده و معصوم باشند . خودشون همچین ادعائی دارند ؟ دور از جون شما غلط کرده اند با هفت پشتشون . انسان موجودی است که احتمال لغزش دارد وگرنه که فرشته است . شیطان هم دیپلمات و سیکلمات نمی شناسه . مسئله خیلی روشنه ، ربطی هم به جمهوری اسلامی و اسلام و مسیح و یهود نداره . انسان امکان خطا و لغزش داره . شما هم اگه دنبال نقطه ضعف از جمهوری اسلامی هستید ، یه چیز دیگه گیر بیارین . گشتن هم نمی خواد ، تا دلت بخواد نقطه ضعف دارن .

    پاسخحذف
  3. اذیت نکن داداش. رهبر این انقلاب شکوهمند برای شکل‌های مختلف دستمالی راه و روش معین کرده. حتما "دیپلمات" نامبرده هم پس از خواندن رساله خمینی داشته تمرین میکرده. شاید هم به خیال خودش پس از کلاس درس به گردش علمی‌ رفته بوده.

    پاسخحذف
  4. در اداره یک جامعه همه چیز به هم ارتباط داره, در مقام اداره کننده یک دولت شما در اولین قدم بایستی یک سری قوانین شفاف و مورد قبول اکثریت جامعه داشته باشید, بعد از الف تا ی ارکان آن جامعه چه در مسند دولتی چه مردم عادی بایستی به آن قوانین عمل کنند. اگر یک فرد مثلا در محلی که نباید سیگار بکشد, سیگار روشن کند جریمه میشود و این عمل او باعث یک وقفه در جریان روند حیات آن جامعه میشود اما آن را متوقف نمیکند, اما اگر یک مقام دولتی از مقامش سو استفاده بکند و فورا بازخواست نشود تمام ارکان آن جامعه تحت تاثیر منفی آن عمل قرار میگیرد. من و تو و او و ما و شما و ایشان همه میدانیم که اولا قانون اساسی این حکومت اشغالگر حاکم بر ایران مورد قبول آحاد مردم ایران نیست, همچنین میدانیم که از بالا تا پائین این حکومت فساد و رشوه خواری با تار و پود این رژیم عجین شده است و به همین دلیل است که وقتی یک نفر که کارمند سفارت ج.ا در کشوری دیگر است که بایستی از هفت خوان عقیدتی بگذرد میرود و در استخری مختلط به دستمالی دختران خردسال میپردازد رژیم سراسر فساد قاعدتا نمیتواند اقرار کند که این فرد عملی ناشایست انجام داده. اگر اقرار به این خلاف کند انگار خودش با دست خودش گلوی خود را آنقدر میفشارد تا خفه شود.
    قوانین اسلامی بخصوص آنچه سعی و تلاش رژیم برای نشر آن در جامعه است بهانه ایی بیش نیست تا با تکیه بر آن هر اعتراضی حتی اقتصادی را هم با توسل به آن سرکوب کرد. اینها اگه حضرت مهدی خودشون هم واقعا ظهور کند اول سعی میکنند باهاش معامله کنند که بیاید توی دارو دسته اونها مثلا بشه ولی فقیه, اما اگه مهدی واقعا مهدی بود که اینها ازش داستان آورده اند و تن به باند بازی نداد, فورا یه بامبولکی براش میسازنند و برش میگردونند توی همون چاه درش را هم سیمان میگیرنند که دیگر مزاحم این اوباش نشود.

    بابک

    پاسخحذف