درفردای ایران همه باید پاسخگو باشند



زمانی که در ایران بودم،بارها از طریق تلویزیون و یا اینترنت ، تهمت ها و اتهامات در میان مثلا اپوزیسیون خارج از کشورنسبت به یکدیگررا شاهد بودم، و به نوعی متعجب از این خود زنی ها و یا حتی خودی زنی ها !! گاها فکر می کردم که این اعمال چقدر می تواند با برنامه و هدف باشد؟ و اینکه واقعا هدف از این کارها و انگ زدن ها و در نهایت جدایی ها چیست و بیشتر اوقات به این نتیجه می رسیدم که اینها خواسته و نا خواسته در برآوردن خواسته های جمهوری اسلامی گام بر می دارند و به شوخی نیز به دوستانم می گفتم : خوش به حال جمهوری اسلامی با چنین دوستان دشمن نما !!!

اکنون که چند ماهی است از ایران خارج شده ام و به گونه ای در داخل این اپوزیسیون مشغول فعالیت هستم ،به درستی آنچه که فکر می کردم ،واقف شده ام!...تعدادی از این اپوزیسیون نما ها که امیدوارم از روی نا آگاهی و ندانم کاری باشد،دقیقا روشی را طی می کنند که نتیجه آن چیزی جز خدمت مستقیم به جمهوری اسلامی و تلاش برای بقای آن نمی تواند باشد.

اتفاقات سالهای گذشته و تاریخچه پر از فراز و نشیب مخالفان جمهوری اسلامی همواره شاهد تلاشهای مختلف این نظام برای جلوگیری از انسجام و همبستگی و اتحاد دور محور تغییر رژیم بوده است . از اختلافات تاریخی جمهوری خواهان و مشروطه طلبان گرفته که جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای بیشتر کردن این اختلافات انجام می دهد تا نفوذ افراد مزدور در داخل اپوزیسیون که آخرین مورد آشکار شده و لو رفته آن موضوع سردار مدحی بوده است .

این همه نشان می دهد که جمهوری اسلامی که صاحب میلیاردها دلار ثروت بدست آمده از نفت و سایر منابع غیر قانونی است ،دارای برنامه ای مدون برای جلوگیری از انسجام و حرکت اپوزیسیون به سوی براندازی و تغییر حکومت در ایران است

در این میان متاسفانه هستند اشخاصی که در نگاهی خوشبینانه به آنها ، حتی بدون دریافت مزد از این مالکان تصاحب کننده ثروتهای ملی ایران ، نا آگاهانه پای در مسیر خدمت به حکومت فعلی ایران گذاشته اند و مطمئنا آنچه که این عمل ، برای آنان ارمغان خواهد آورد ، چیزی جز شرمندگی در ایران آینده نیست، که باز فکر میکنم به این موضوع اصلا توجه و فکر نکرده اند !.

آنانی که به راحتی و بدون دغدغه ذهنی ،هموطن دیگر خود را بدون آگاهی و بررسی واقعیتها ، مورد تهمت و توهین قرار می دهند ،واقعا به این فکر نمی کنند که حتی اگر این موضوع یک در صد هم درست نباشد، در آینده ایران چگونه می خواهند از این شرمندگی خارج شوند .

شاید عده ای بگویند که خوب اگر درست نبود،عذر خواهی می کنیم و همه چیز تمام می شود . ولی این افراد باید بدانند که هر صحبتی و هر حرکتی که موجبات سنگ اندازی و کاهش سرعت در امر مبارزه با جمهوری اسلامی است، به این سادگی بخشیده نخواهد شد و اینان با این کار خود، نقطه سیاهی را در پرونده خود ثبت می کنند.

آنچه که برای یک مبارز مهم است آزادی ایران و مردم ایران است و در این راه مطمئنا با سختی ها و ناملایمتی های فراوانی برخورد خواهد کرد. ولیکن از یک مبارز نباید انتظار داشت که در فردای ایران از حق خود برای اعاده حیثیتی که ممکن است بارها از طرف افراد مختلف لکه دار شده ، چشم پوشی کند .سکوت مبارزین راستین راه آزادی ایران در برابر تهمتها و فحاشیها فقط و فقط به خاطر جلوگیری از اتلاف انرژی درمسیر مبارزه با رژیم دیکتاتوری اسلامی است. ولیکن مطمئن باشید در فردای ایران و پس از آزادی ایران همه این کارها و اعمال ، پی گیری خواهد شد تا دیگر در عرصه مبارزه سیاسی و اجتماعی و حتی اقتصادی ،شاهد بازی ناجوانمردانه و تهمت و افترا نباشیم

بار دیگر همه هموطنان و بخصوص فعالین در عرصه مبارزه با جمهوری اسلامی را دعوت به رعایت اخلاقیات می کنم و امیدوارم در فردای آزادی ایران ،همه در کنار یکدیگر و بدون کینه و دل آزردگی ،به جشن و شادی بپردازیم

همایون نادری فر

پاینده ایران

پاینده ملت ایران

22 فروردین ماه 1391 خورشیدی

10 آپریل 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر