پاسخی به دغدغه ذهنی هموطنان در مورد زمان اعلام منشورشورای ملی




این روزها ، تماسهای زیادی از سوی دوستان و هموطنان داخل و خارج از کشور گرفته می شود و به انحاء مختلف ، نگرانی خود را ازچرایی عدم اعلام تشکیل شورای ملی و لزوم تسریع در اعلام و تشکیل آن ،با توجه به شرایط روز ، بیان می کنند .
دوستان خوبم ،دغدغه ذهنی تک تک شما ایران دوستان ،قابل درک و قابل احترام است . مطمئن باشید حرکتی که قرار است با عنوان (( منشور شورای ملی برای انتخابات آزاد در ایران)) در مرداد ماه اعلام شود ، محصول کار ماهها تلاش دوستان و آزادیخواهانی است که با توجه به تجربه های گذشته و شکستهای اپوزسیون در سالهای گذشته برای همبستگی و اتحاد ،حول محوری مشخص و مشترک ،شکل خواهد گرفت . اهمیت موضوع و حساسیت زمانی و موقعیت سخت کشور عزیزمان ایران ، می طلبد که با تمام نیرو و با هوشیاری کامل و بدور از احساسات ،این حرکت آغاز و به سرانجام برسد ..فراموش نکنید که دیگر فرصتی برای شکست نیست و نباید از واژه ((امیدوارم ))استفاده کرد بلکه این حرکت ((باید)) به نتیجه برسد. حضور شخص شاهزاده در این مجموعه ،علیرغم سنگ اندازی برخی گروهها و اشخاص مغرض در راه تشکیل این شورا ، انرژی مضاعفی را برای آزادیخواهان و مبارزین واقعی راه آزادی پدید آورده که این مهم بخصوص از ارتباطات و عکس العملهای مردم از داخل کشور کاملا مشخص است. شایان ذکر است تمام دوستانی که قدم در این راه گذاشته اند ،نهایت تلاش خود را برای تسریع و موفقیت این پروژه انجام می دهند و نباید گله ای در مورد کم کاری یا مسائل حاشیه ای کرد . مطمئنا چنین کار بزرگی برای موفقیت و سرانجام در خور ،نیاز به تمهیدات لازم دارد که خوشبختانه ،به انجام رسیده و بزودی شاهد انتشار متن فراخوان خواهیم بود . از تک تک شما عزیزان نیز انتظار می رود ، دوستان و دست اندرکاران این حرکت را که در حقیقت خودتان نیز جزئی از آن هستید ، با حمایت معنوی خود ، یاری نمایید و این نوید را به همه ایرانیان ، بخصوص در داخل کشور بدهید که : اندکی صبر..سحر نزدیک است.

پاینده ایران و ملت ایران

همایون نادری فر
19 ژوئیه 2012
29 تیرماه 1391 خورشیدی

۴ نظر:

  1. این نادر فر دیگه کیه؟هر کی‌ یه وبلاگ میزنه زودی بیانیه میده می‌شه رهبر! مسخره بازی بسه آقایون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هموطن ناشناس عزیز و گرامی ،نادری فر کسی نیست جز یک (( یاور سرباز وطن )) - .قطره کوچکی است از دریای بیکران مردم ایران و در کنار سایر هموطنان تلاشگر برای آزادی ایران ،ایستاده است و همه تلاش خود را در راه آزادی ایران و رهایی از استبداد دینی به کار خواهد بست...پاینده ایران و ملت ایران

      حذف
  2. Dear Mr Naderi
    What would be your plan and schedule to seek civil society's feedback on the first draft of your manifest? Without that process it would be hard to gain significant legitimacy for your mission statement . You want to be inclusive here or you will lose the battle as many others did.
    Best of luck to all children of Iran Zamin

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Specially thanks and regards to your attention to the issue of the day. You sure, this inchoation motion, will announce to have in mind. We are connected to activists and effectiveness people inside Iran and get frequently reports about reaction and/or support of crowd for this positive and expanded movement.
      Undoubt attend of prince Reza Pahlavi and make a motion to alternatives against Islamic Republic regime, is the most important and vigorously point of the movement . which is NOT comparable with previous decisions.
      Actually we believe & sure we’ll be winner of challenge and battle.

      حذف