ستارخان ها و باقرخان ها ،هنوز در آذربایجان ،فراوانند.....




فکر می کنم کمتر کسی از هموطنانم مستند از تهران تا قاهره را ندیده باشد و یا این روزها سخنی در مورد آن ، نشنیده باشد.
ضمن اینکه کسانی را که این مستند را به دلایل مختلف ندیده اند ،توصیه اکید به دیدن آن می کنم ، موضوع مهمی را درپایان سخنان شهبانو دیدم و شنیدم که لازم دانستم ، بار دیگر به خاطر اهمیت آن ،بصورت نوشتاری نیز تکرار شود و مورد توجه هم میهنانم قرار گیرد .

شهبانو فرح پهلوی با درایت تمام ،در انتهای ویدئوی مستند ذکر شده ،به مطلب مهمی اشاره کردند که بصورت نوشتاری و نقل به مضمون به آن می پردازم :

" سیاستهای خارجی هست که می خواهند نفاق بیاندازند ،بین گروههایی در مملکت ما ،که زبان مختلف دارند یا دین مختلفی دارند ،ولی یک عده ای هم ممکن است که جاه طلب باشند که توی این بازی بیافتند . ولی بدانید که در آینده ایران،باید ایران یکپارچه بماند .
و به هموطنان در آذربایجان می گویم که یاد ستارخان و باقر خان باشید ،فردای ایران همه زبان خود را خواهند داشت ،مذهب خود را خواهند داشت . همانطور که ما احترام می گذاشتیم به تمام مذاهب و به تمام زبانها .
و مملکت ما باید یکپارچه باشد ودر دام دسیسه های خارجی نیافتنند،این خیلی مهم است .
اگر یک گروهی هستند که به دلایل مختلف ،ظلم و ستم و بی احترامی می کنند به بعضی مناطق ،اینها (جمهوری اسلامی) هستند .اینها که بروند و خواهند رفت ،موقعیت عوض می شود و اگر ایرانی قوی بایستی بماند در آینده ،باید همه ما متحد باشیم ."


از تک تک ایرانیان و بخصوص آذربایجانی های میهن دوست و وطن پرست انتظار می رود، با هوشیاری کامل ،تحرکات عده ای ناآگاه و فریب خورده را در کنار عوامل مزدور تغذیه شده از سوی سرویسهای امنیتی داخلی و خارجی، با دقت دنبال کنند و در روزهای آینده ،که با اعلام و تشکیل شورای ملی ،روزهای سرنوشت سازی را برای کشورمان در پیش خواهیم داشت ،از شیطنتهای این گروهها و افراد جدایی طلب ،به هر نحو ممکن ،جلوگیری و اعلام انزجار نمایند .

پاینده ایران یکپارچه و پاینده ملت یگانه ایران

همایون نادری فر
31 ژوئیه 2012 میلادی
10 امرداد ماه 1391 خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر