ستارخان ها و باقرخان ها ،هنوز در آذربایجان ،فراوانند.....




فکر می کنم کمتر کسی از هموطنانم مستند از تهران تا قاهره را ندیده باشد و یا این روزها سخنی در مورد آن ، نشنیده باشد.
ضمن اینکه کسانی را که این مستند را به دلایل مختلف ندیده اند ،توصیه اکید به دیدن آن می کنم ، موضوع مهمی را درپایان سخنان شهبانو دیدم و شنیدم که لازم دانستم ، بار دیگر به خاطر اهمیت آن ،بصورت نوشتاری نیز تکرار شود و مورد توجه هم میهنانم قرار گیرد .

شهبانو فرح پهلوی با درایت تمام ،در انتهای ویدئوی مستند ذکر شده ،به مطلب مهمی اشاره کردند که بصورت نوشتاری و نقل به مضمون به آن می پردازم :

" سیاستهای خارجی هست که می خواهند نفاق بیاندازند ،بین گروههایی در مملکت ما ،که زبان مختلف دارند یا دین مختلفی دارند ،ولی یک عده ای هم ممکن است که جاه طلب باشند که توی این بازی بیافتند . ولی بدانید که در آینده ایران،باید ایران یکپارچه بماند .
و به هموطنان در آذربایجان می گویم که یاد ستارخان و باقر خان باشید ،فردای ایران همه زبان خود را خواهند داشت ،مذهب خود را خواهند داشت . همانطور که ما احترام می گذاشتیم به تمام مذاهب و به تمام زبانها .
و مملکت ما باید یکپارچه باشد ودر دام دسیسه های خارجی نیافتنند،این خیلی مهم است .
اگر یک گروهی هستند که به دلایل مختلف ،ظلم و ستم و بی احترامی می کنند به بعضی مناطق ،اینها (جمهوری اسلامی) هستند .اینها که بروند و خواهند رفت ،موقعیت عوض می شود و اگر ایرانی قوی بایستی بماند در آینده ،باید همه ما متحد باشیم ."


از تک تک ایرانیان و بخصوص آذربایجانی های میهن دوست و وطن پرست انتظار می رود، با هوشیاری کامل ،تحرکات عده ای ناآگاه و فریب خورده را در کنار عوامل مزدور تغذیه شده از سوی سرویسهای امنیتی داخلی و خارجی، با دقت دنبال کنند و در روزهای آینده ،که با اعلام و تشکیل شورای ملی ،روزهای سرنوشت سازی را برای کشورمان در پیش خواهیم داشت ،از شیطنتهای این گروهها و افراد جدایی طلب ،به هر نحو ممکن ،جلوگیری و اعلام انزجار نمایند .

پاینده ایران یکپارچه و پاینده ملت یگانه ایران

همایون نادری فر
31 ژوئیه 2012 میلادی
10 امرداد ماه 1391 خورشیدی

مردم در صف خرید مرغ ارزان ، کتاب یک میلیون تومانی مسلمانان!




وقتی اخبار را مرور می کردم ، به مطلبی برخوردم که سخت پریشانم کرد .


در حالی که مردم کشورم ،به دنبال لقمه نانی و مایحتاج روزانه خود در صفهای طویل و در زیر آفتاب سوزان تابستان ،با دیو حکومت ساخته گرانی ،دست و پنجه نرم می کنند ، واعظان مکتب اسلام در ام القرای اسلام ، به چه کارهای سخیفی که دست نمی زنند!!از سخنان یکی از آیت اله ها در توصیه به مصرف نکردن گوشت تا مطلبی که در ادامه ذکر می گردد .

این خبر را بخوانید :
(( بخش مکتوب نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال ارائه‌دهنده قرآن‌هایی با قیمت چند میلیون تومان است که بعضی از آنها وارداتی هستند .قرآن عطری یکی از پرمخاطب‌ترین آثار در میان خریداران قرآن در نمایشگاه است که قیمت آن ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان است . قران چاپ بیروت با کاغذ ۲۵ گرمی در نمایشگاه فروش خوبی دارد.در این میان، صاحب یکی از این غرفه‌ها می‌گوید که سفارش ۵۰ هزار نسخه از آن را اخیرا داده است.
دراین نمایشگاه موسسه‌ای به نام «گوهر پاکان» امسال در غرفه انتشارات نیستان مصحف‌هایی را ارائه کرده است که قیمت آن بین یک تا پنج میلیون تومان است!! متصدی غرفه در این زمینه می‌گوید: یکی از قرآن‌های ما که یک میلیون تومان بهای هدیه آن است، مصحفی است به خط استاد نیریزی که در کشور آلمان و تنها در ۱۰ هزار نسخه منتشر شده است. قرآنی که برای تذهیب آن، ناشرش یک کیلوگرم طلا را در چاپ ۱۰ هزار نسخه از آن خرج کرده است!!))

چه تفاوت بارزی است میان قرآن های سر برنیزه خوارج در نهروان و قرآن های زرکوب شما که پسرک مثلا مومن ، کاربرد آن را بر سر سفره عقد اسلامی و خرید به عنوان عضوی از کلکسیون قرآنی مردی مومن تر و مسلمان تر!! خلاصه می کند؟ . من قبلا در جایی خوانده بودم یا شاید شنیده بودم که ، بودن بیش از یک قرآن در خانه گناه دارد اگر یکی از آن ها همیشه نا خوانده و خاک خورده باقی بماند. پیشنهاد میکنم این قرآن زرکوب را بخریم ( با تخفیف ٧٠ درصدی زیرا خیری !! پول این زرق و برق ها را تقبل کرده بود!) تا هر روز با وضو دست بر آیات آن بکشیم و هر بار که ورق میزنیم گردی از طلا بر دستان پاک وضو خورده مان بنشیند( چون کاغذ به سختی آلیاژ طلا را به خود می گیرد) تا مبادا من و شما از اسلام و اصول دین غافل شویم !!!!.....

اگر قرآن فقط یک کتاب است که هست ، پس این همه مانور و تجمل برای یک کتاب چه مفهومی دارد؟!! اگربه باور بعضی ها مقدس و معجزه خداست این همه شرک و کفر برای چیست ؟ یک مصحف٣٠ کیلویی به چه درد خواندن میخورد؟ نکند در نهروان یاد گرفته اید که چه طور آن را در معرض دید و افتخار قرار دهید؟ اگر محمد پیغمبر خداست و رهبر شما ، چه زمانی از حلیمه گردنبند دعا و چشم نظر قبول می کند؟ اگر علی پیشوای دینی و مذهبی شماست چه موقعی خوارج را خار می شمارد؟ الحق که مسلمانانی نامسلمان تر از مسلمانان ندیده ام. این است همان اسلامی که تسلیم برای الله است و همان اسلامی که از آن فقط به عنوان نامی برای یک شریعت و دین و فرقه ای جدا استفاده میشود و چه جای سئوال و پرسش است وقتی که این قرآن زرکوب، ابراهیم و موسی ، عیسی و محمد را مسلمان و فقط به معنای تسلیم شده در پیشگاه الله می داند.....

همایون نادری فر
4 امرداد 1391 خورشیدی

24 ژوئیه 2012 میلادی

پاسخی به دغدغه ذهنی هموطنان در مورد زمان اعلام منشورشورای ملی




این روزها ، تماسهای زیادی از سوی دوستان و هموطنان داخل و خارج از کشور گرفته می شود و به انحاء مختلف ، نگرانی خود را ازچرایی عدم اعلام تشکیل شورای ملی و لزوم تسریع در اعلام و تشکیل آن ،با توجه به شرایط روز ، بیان می کنند .
دوستان خوبم ،دغدغه ذهنی تک تک شما ایران دوستان ،قابل درک و قابل احترام است . مطمئن باشید حرکتی که قرار است با عنوان (( منشور شورای ملی برای انتخابات آزاد در ایران)) در مرداد ماه اعلام شود ، محصول کار ماهها تلاش دوستان و آزادیخواهانی است که با توجه به تجربه های گذشته و شکستهای اپوزسیون در سالهای گذشته برای همبستگی و اتحاد ،حول محوری مشخص و مشترک ،شکل خواهد گرفت . اهمیت موضوع و حساسیت زمانی و موقعیت سخت کشور عزیزمان ایران ، می طلبد که با تمام نیرو و با هوشیاری کامل و بدور از احساسات ،این حرکت آغاز و به سرانجام برسد ..فراموش نکنید که دیگر فرصتی برای شکست نیست و نباید از واژه ((امیدوارم ))استفاده کرد بلکه این حرکت ((باید)) به نتیجه برسد. حضور شخص شاهزاده در این مجموعه ،علیرغم سنگ اندازی برخی گروهها و اشخاص مغرض در راه تشکیل این شورا ، انرژی مضاعفی را برای آزادیخواهان و مبارزین واقعی راه آزادی پدید آورده که این مهم بخصوص از ارتباطات و عکس العملهای مردم از داخل کشور کاملا مشخص است. شایان ذکر است تمام دوستانی که قدم در این راه گذاشته اند ،نهایت تلاش خود را برای تسریع و موفقیت این پروژه انجام می دهند و نباید گله ای در مورد کم کاری یا مسائل حاشیه ای کرد . مطمئنا چنین کار بزرگی برای موفقیت و سرانجام در خور ،نیاز به تمهیدات لازم دارد که خوشبختانه ،به انجام رسیده و بزودی شاهد انتشار متن فراخوان خواهیم بود . از تک تک شما عزیزان نیز انتظار می رود ، دوستان و دست اندرکاران این حرکت را که در حقیقت خودتان نیز جزئی از آن هستید ، با حمایت معنوی خود ، یاری نمایید و این نوید را به همه ایرانیان ، بخصوص در داخل کشور بدهید که : اندکی صبر..سحر نزدیک است.

پاینده ایران و ملت ایران

همایون نادری فر
19 ژوئیه 2012
29 تیرماه 1391 خورشیدی

خیز بلند عالیجنابان رنگی برای نجات جمهوری اسلامی


بیانیه امروز کمپین سفارت سبز ، مهر تاییدی بود بر صحبتها و زمزمه هایی که از حدود یک ماه قبل در مورد جلسات سری و دیدار هاشمی رفسنجانی و خاتمی با رهبر جمهوری اسلامی ،به بیرون درز کرده بود .

اگر دقت کنیم این روزها ،سخن از رفع حصر خانگی موسوی و کروبی نیز به گونه ای هدفمند از سوی حکومت مطرح شده تا جامعه را آماده یک رفرم کرده و نظام را به قول خودشان با یک جراحی ناخواسته ، از مرگ نجات دهند .

آنچه که سران نظام و سهامداران جمهوری اسلامی را به این مهم وادار کرده است ، همانا سخن گفتن و عمل به همبستگی از سوی اپوزیسیون متفرق است ،که در روزهای آینده می رود با اعلام فراخوان و تشکیل شورای ملی برای حرکت بسوی یک انتخابات آزاد ، وارد فاز عملیاتی مقابله رو در رو با نظام فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی شود .

ترس از سرنگونی نظام ،حاکمان را بر آن داشته تا با حداکثر توان مالی وانسانی خود، در جهت جلوگیری از تشکیل شورای ملی اقدام به معامله و بده بستانهای سیاسی با گروههای دخیل در انقلاب شورشگونه
57 کنند و در این میان ،حتی با کسانی که تا دیروز از آنها بعنوان مخالفین نظام و فتنه گران نام می بردند ، بر سر میز مصالحه بنشینند .

آنچه که بیشتر از همه برای هر انسان آزادیخواهی مشمئز کننده و آزار دهنده است ،آن قسمت از سخنان هاشمی در محفل تاریک عالیجنابان است که به روشنی به عوامل اصلی دخیل در سقوط حکومت محمدرضا شاه اشاره می کند که امروزه جبهه ای از مخالفان رژیم را شامل می شوند و از آنها بعنوان ید واحده در شورش 57 یاد کرده ! و اقرار می کند که اطلاعات اتحاد اپوزیسیون در خارج از کشور را از این مزدوران دیروز و امروز دریافت می کنند ! و به روشنی از معامله با آنها برای جلوگیری از سقوط نظام ، پرده بر می دارد.

مردم ایران، همچنان که بارها و بارها در طول سی و اندی سال گذشته ، حکومت این عالیجنابان رنگارنگ را تجربه کرده اند ، بخوبی می دانند ، همه این رنگها ،زائیده جعبه آبرنگ جمهوری اسلامی است وماهیت آنها در اصل یکی بوده و قانون اساسی جمهوری اسلامی ، آئینه تمام نمای نظامی به نام جمهوری اسلامی است .

هموطنان عزیز ، مطمئنن دیگر فریب این رنگ عوض کردنهای حکام نظام را نخواهند خورد و با حمایت قاطع خود ازتشکیل شورای ملی و عمل به سیاستهای آن در روزهای نزدیک آینده ، همه این دسیسه ها را با شکست مواجه خواهند کرد .

پاینده ایران و ملت ایران

همایون نادری فر
11 ژوئیه 2012
21 تیرماه 1391 خورشیدی




آگاهی مردم ، گامی به سوی جلب حمایت قاطع از شورای ملی



امروز مهمترین وظیفه ما ،آگاه سازی مردمان کشورعزیزمان ایران از واقعیات و اتفاقات روز است . مردمی که سالهاست زیر تبلیغات مسموم جمهوری اسلامی و بایکوت خبری آن و همچنین بمباران خبری شبکه های اطلاع رسانی خارجی حامی بقای این رژیم و ایادی آنها ، قرار دارند و
همانطور که می بینیم ، در روزهای اخیر بر حجم این حملات افزوده شده است .

امروز باید تنها به خاطر ایران و باز فقط برای ایران متحد شویم و این حکومت بحران زا (در داخل و خارج از کشور) را برکنار کرده و نظامی دمکراتیک در کشور، با رای و خواست مردم برقرارسازیم .

اعلام فراخوان برای تشکیل شورای ملی در روزهای نزدیک آینده ، تیری خواهد بود بر پیکر نیمه جان حکومت جمهوری اسلامی ایران.

از تک تک ایرانیان میهن دوست انتظار می رود ، حمایت قاطع خود را از شورای ملی و برنامه های آن اعلام و با دفاع از آن در مقابل همه بدخواهان داخلی و خارجی ، نقشی را در آزادی و رهایی کشور عزیزمان ایران ،ایفا کنند .

پاینده ایران و ملت ایران

همایون نادری فر
7/7/2012