آخرین سخن با آخرین امید ایران


با درود!
آقای رضا پهلوی ، شاهزاده ایران زمینم 

سخن به گزافه نخواهم گفت و چیزی به درازا نخواهم نوشت ، چرا که گفتنی ها را قبلا گفته ام و نوشتنی ها را نیز خصوصی و عمومی به عرض تان رسانده ام .
تنها برای ثبت در تاریخ مبارزاتی خودم و پاسخی برای آنان که پیگیر اخبار کنشهای آزادیخواهان و میهن دوستان هستند ، اینجا و در این واپسین نوشتار وبلاگ شخصی ام در این مبحث ، نوشته های یک ماهه گذشته خودم را که بیشتر بغض در گلو بود و فریاد بی صدا ، قرار می دهم و با خود عهد می بندم که این آخرین سخنان و نوشتارم با « تنها امید مردم ایران برای نجات میهن » باشد و برای جلوگیری از سوءاستفاده های رژیم و عوامل آن ، دیگر در باب این مباحث چیزی نخواهم نوشت و سخن نخواهم گفت و  علارغم میل باطنی و نیز سوگندی که یاد کرده بودم و احساس می کنم از سوی شما شکسته شد ، شما را با یاران مورد اعتمادتان و آنانی که ظاهرا نظرشان به نظر شما نزدیکتر است ، تنها می گذارم و امیدوارم هر آنچه در این ۳ سال نزدیکی به سیستم شما ، دیدم و شنیدم و درک کردم همه اشتباه بوده و حاصل بی تجربگی و یا احیانا درک نادرست وکم بصیرتی من باشد .
تنها به این مهم اشاره می کنم که اگر هر آنچه که گفته و نوشته بودم بعدها ثابت گردد که اشتباه بوده ، پیشاپیش از شما و حلقه مشاورینتان پوزش می طلبم ولی اگر درستی همه این دلنگرانیها و نق زدنهای دلسوزانه روزی به اثبات برسد ، امیدوارم آن روز شجاعت پوزش خواهی از من و خیلی های دیگر را که زندگی شان را در راه آرمانهای شما برای نجات ایران گذاشتند و با آنان رفتار ناجوانمردانه شد و سرنوشت دیگری برایشان رقم خورد را داشته باشید .
تنها خواهش من از شما به عنوان یک شهروند ایرانی این است که اگر روزی بر مسند حکومت میهنمان تکیه زدید، مدیران و مسئولان را از افراد فرهیخته و اگاه انتخاب کنید و نیز ظرفیت نقد پذیری و شنیدن انتقاد را در خود افزایش دهید و  از همه مهمتر ،ارتباط مستقیم خود را با مردم حفظ کرده و به گزارشهای اطرافیان ، بسنده نکنید !

به امید آزادی ایران و بازگشت به مام وطن

به امید برقراری حکومت آزاد و سکولار با دولتمردانی با اخلاق و متخصص در ایران آینده 
پاینده ایران 

همایون نادری فر
۱۹ سپتامبر ۲۰۱۶
یک جای دور از میهن




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۶

اینکه تنها امید همبستگی و اتحاد اپوزیسیون برانداز را پس از ۳ سال از تشکیل آن، اینگونه به بیراهه بکشانند و عامل تفرقه و مایه شرم آزادیخواهان در مقابل جامعه سیاسی بین الملل قرار دهند ، اگر نامش خیانت نیست ، پس چیست ؟!!
شورای ملی ایران که با آغازی پر سر و صدا ، می رفت تا توجه جهانیان را به خود جلب کرده و امید و قدرت مضاعف به مبارزین داخل و خارج کشور دهد ، بعلت عملکرد برخی افراد مشکوک در آن ، از هم پاشیده شد و به محفلی خصوصی با عملکردی در حد یک رسانه دست سوم تقلیل یافت .
مطمئنا اتاقهای فکر ارگانهای مختلف سیاسی و امنیتی در دنیا ، این مهم را رصد کرده و در برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت خود در عرصه جهانی و بخصوص سرنوشت آینده ایران ، دخیل خواهند نمود .
جديدترين گزارش گروه تحقيق كنگره آمريكا در آگوست ٢٠١٦ منتشر شد که می توانید در لینک زیر فایل پی دی اف آن را مطالعه کنید : 
در صفحه ۸ و ۹ این گزارش به فعالیتهای رضا پهلوی بعنوان فرزند آخرین پادشاه ایران ، اشاره شده و توضیحاتی در رابطه با تشکیل شورای ملی ایران ، ارائه شده است .
در قسمتی از این توضیحات که در عکس با رنگ آبی مشاهده می کنید و به نظر می رسد نتیجه گیری از فعالیت آن باشد ، عملا سخن از افول فعالیتهای این تشکیلات به میان آمده و گزارش با این جمله ، بسته شده است !
خیانت و عملکردهای اعضای به ظاهر کلیدی این محفل در تاریخ معاصر سیاسی ثبت خواهد شد و در کنار همه گفته ها و ناگفته ها در مورد این افراد و کنشهای آزادیخواهان واقعی در مقابل آنان ، صفحاتی را خواهد ساخت که متاسفانه در فصل های مختلف تاریخ ایران ، کم از آن ، ندیده ایم !
شاهزاده ! آقای پهلوی ! 
به قول خودتان : هوشیاری در مبارزه رمز پیروزی است .

آیا به دنبال پیروزی در مبارزه نیستید ؟!

همایون نادری فر

۱۸ سپتامبر ۲۰۱۶
یک جای خیلی دور از میهن


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۶
امروز خبر نشست محفل خصوصی شورای ملی ، که با وقاحت تمام « نشست عمومی » اعلام شده است را دیدم !
و دریغا این محفل خصوصی که در برگزاری انتصابات می رود که روی رژیم را سفید کند ، برای ایرانیان نوید انتخابات آزاد می دهد ! 
چه مضحک و چه مفتضح !

در ۲ سال گذشته به توصیه تنی چند از اساتید با تجربه علوم سیاسی ، به امید اصلاح امور و درست شدن امور شورا آنطوری که قرار بود بشود و نشد ، سخن نگفتم و به تلنگرهای گاه و بی گاه بسنده کردم و امیدم را تنها به حضور شخص شاهزاده و نیاز میهنم به جایگاه تاریخی وی بستم ...
ولی افسوس !
در روزهای آینده و پس از آرام شدن اعصابم که از این وقاحت بی انتها و بی اخلاقی های سیاسی به هم ریخته ، به این مهم خواهم پرداخت و دیگر سکوت نخواهم کرد ...
به ایرانم سوگند ، دیگر سکوت نخواهم کرد ...

همایون نادری فر
منتخب اول شورای عالی نشست پاریس 
عضو کمیته راه اندازی شورای ملی ایران 


۱۳ سپتامبر ۲۰۱۶
یک جای دور از وطن


——————————— ۳ سپتامبر ۲۰۱۶

نقش مشاورین متخصص ، سیاستمدار ، آگاه به مسائل روز و در عین حال
 اخلاق مدار ، در بالا بردن جایگاه یک شخص، گاه از میزان درایت و توانایی های آن شخص ، مهمتر است ...
تجربه های گذشته را فراموش نکنیم ای فرمانده ! ای دوست ! ای سرباز وطن !
همایون نادری فر 
۳ سپتامبر ۲۰۱۶
یک جای خیلی دور از میهن



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  ۲۵ آگوست ۱۳۹۵

روی سخنم مستقیما با سه فرد مشخص است !
آقای رضا پیرزاده ، خانم نازیلا گلستان و مهدی خسروی (یاشار پارسا)
با تمام افتضاحات و تفرقی که به وجود آوردید ، اگر یک ذره درد وطن دارید و اگر اندکی معتقدید که آقای رضا پهلوی و اعتبارتاریخی ایشان می تواند ایرانمان را از شر رژیم جمهوری اسلامی نجات دهد ، از عملکرد شرم آورتان در ادامه بی اعتبار کردن این شخص دست بردارید و همین امروز از اطراف ایشان دور شده و از پست های دفتری و سازمانی منصوب به ایشان ، کناره گیری کنید !
امید که اگر تنها راه به خطا رفته باشید ، نامتان در کنار فردوست ها و قره باغی ها قرار نگیرد .


همایون نادری فر 
منتخب اول شورای ملی ایران در نشست پاریس 
عضو کمیته هماهنگی برای تشکیل شورای ملی ایران
۲۵ آگوست ۱۳۹۵

یک جای دور از میهن



ـــــــــــــــــــــــــــــ۱۰ آگوست ۲۰۱۶
دوستان آیا زمان پرسش از شاهزاده در مورد شرایط ناامید کننده شورای ملی ایران فرا نرسیده است ؟!
همانطور که در این مصاحبه و از دقیقه ۵۰ به بعد می بینید ؛شاهزاده از ما و از مردم خواسته اند تا ناظر بر عملکرد شورا باشیم و کاستی ها و اشتباهات را گوشزد کنیم .
❊❊❊ از دقیقه ۵۰ این مصاحبه را ببینیم و به شاهزاده یادآوری کنیم !❊❊❊

بنظر می رسد سکوت ۲ ساله در قبال عملکرد غیر حرفه ای و پر اشتباه اعضایی مشخص از شورای ملی کافی باشد و نیاز است که شخص شاهزاده بنابه قولی که در این مصاحبه دادند ؛ وارد عمل شده و در صدد اصلاح شرایط و برکناری افراد خاطی در سرنوشت کنونی شورا باشند .
از کلیه عزیزانی که دل در گرو ایران دارند و ضمن احترام به شخصیت تاریخی شاهزاده در این مدت بنا به دلایل مختلف با متانت کنار کشیده و سکوت اختیار کرده اند عاجزانه تقاضا دارم برای ایران و برای اعتبار شاهزاده که تنها آلترناتیو دموکرات و سکولار برای نجات میهن است ؛ سکوت را بشکنند و با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود زمینه احیای مجدد شورا و اثبات همراهی همیشگی باشاهزاده در نجات میهن را فریاد بزنند و صدای اعتراض خود را از وضعیت کنونی شورای ملی به گوش ایشان برسانند .
شاهزاده بدانید که علارغم همه سمپاشی ها و صحبتهایی که به دروغ به گوشتان می رسانند ؛ ما هنوز بر عهدی که با شما برای نجات وطن بسته ایم ؛پایبندیم و شما را در این راه تنها نخواهیم گذاشت ؛ البته اگر بخواهید!
همایون نادری فر
عضو رسمی و منتخب اول شورای ملی ایران در نشست پاریس۲۰۱۳
۱۰ آگوست ۲۰۱۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر