عجوزه های خاورمیانه به دنبال چه هستند ؟


ضحاک ایران که اعدامهای روزانه و کشتارهای خارج از مرزها ، ارضاء اش نمی کند ، به دنبال ایجاد حمام خونی دیگر در منطقه است . 
رژیم با زیرکی تمام و بخصوص در سالهای اخیر ، با تزریق عرب ستیزی و نژاد پرستی در جامعه ایران ، توانسته است به آرزوی ۳۰ ساله خود در تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی در جنگ با هر کشور عرب زبان و سامی نژادی برسد .
رژیم به خوبی از میزان بالای عدم مقبولیت و مشروعیت خود در میان ملت ایران آگاه است و با علم به موضوع دشمنی تاریخی ایرانیان و اعراب ، بخوبی از این نکته استفاده کرده و توانسته است با اتکاء به این مسئله ، همچون زمان جنگ با عراق ، امیدوار به حضور میلیونی جوانان و مردم بخت برگشته ایران در جبهه جنگ احتمالی با عربستان باشد . جنگی که جمهوری اسلامی برای بقای خود و فرار از فشارهای درونی و نیز انحراف افکار عمومی به سمت آن و ایجاد فضای خفقان مطلق به بهانه شرایط جنگی و حتی احتمال کشتار مخالفین و حتی منتقدین در داخل کشور همچون دهه شصت ، بدان نیاز دارد .
از سوی دیگر حاکمان بی تدبیر و کند ذهن عربستان نیز بدون آگاهی از چرایی اصرار رژیم ایران بر ادامه تنشهای روز افزون تا سر حد جنگ مستقیم در یمن ، آلت دست سناریو نویسان خاورمیانه جدید شده اند که با زیرکی خاص و با تحمیل تمام هزینه های یک جنگ احتمالی و امکانا بلند مدت بر دوش آل سعود ، به دنبال ثبت رکوردی جدید در اجرای سیاستهای خویش با کمترین هزینه برای مالیات دهندگان کشورهای خود، می باشند .
تقابل آل سعود بعنوان پدر معنوی مسلمانان سنی مذهب از یک سو و رژیم ولایی اشغالگر ایران بعنوان پدر معنوی مسلمانان شیعه مذهب ، در نهایت جنگی خونین و فاجعه بار خواهد بود که آثار آن حتی بصورت جنگهای داخلی و آشوبهای وحشیانه در داخل کشورهای اسلامی منطقه و حاوی اقلیت ها و اکثریتهای شیعه و سنی ، نمود خواهد یافت .
جنگی که شاید مرزهای جغرافیایی بسیاری را تغییر دهد ، تعداد جمعیت منطقه را تغییر دهد و حتی نامهای جدیدی را در سرزمینهای خاکی و آبی خاورمیانه شاهد باشیم .
مطمئنا ایران تکه تکه شده و نیز عربستان ویران شده و ثبت چاههای نفتی آن بعنوان چاههای نفت بین المللی ! خواسته آشکار و نهان بسیاری از سیاست ورزان قدرتمدار جهان است که بازی شطرنج جهانی را به نفع منافع اقتصادی خود و شرکای کوچک و بزرگ خود اداره می کنند .
و اینجاست که باز باید تاکید کرد ، تنها راه نجات ایران و ایرانیان از شرایط پیش رو و شرایط احتمالی آینده ، تلاش همه جانبه برای سقوط رژیم ماجراجو و ضد منافع ملی فعلی ایران و تشکیل حکومتی سکولار و دمکراتیک در ایران است تا با احترام به منافع ملی و نیز احترام به جامعه بین الملل و دوری از تنشهای بیهوده ، راه را بر هر برنامه ضد ملی و تهدید تمامیت ارضی ایران ببندد و این مهم باید هر چه سریعتر و با هر روش و راه ممکن و قبل از آنکه دیر شود ،به انجام برسد ، وگرنه ایران ، ایرانستان خواهد شد و قبرستانها آباد !
همایون نادری فر 
۸ سپتامبر ۲۰۱۶
یک جای دور از میهن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر