ایرانمان در خطر است ...

اتاق جنگ رژیم در حال ساخته شدن است !
سپاهیان بازنشسته ، دوباره رخت جنگ پوشیده اند .
علی خامنه ای از واژه "من" برای اجازه ندادن به برآورده شدن خواسته های 5+1 استفاده کرد و دیگر از واژه " امت اسلامی " هزینه نکرد !
برای تهییج مردم و برافروختن عرق ملی ؛ اجساد جاویدنامان جنگ رژیم دیکتاتوری اسلامی با رژیم بعثی عراق ، علم می گردد ...
آمریکا و غرب با زیرکی و برای وارد نشدن در میدانی پرهزینه ؛ عربستان و متحدین عربش را وارد گود می کند و این همه تمرینات نظامی و آزمایش سلاحها را در یمن و عراق آغاز کرده اند .
اتاق فکر غرب با زیرکی تمام و برای جلوگیری از حساسیت های مذهبی در رویارویی مستقیم با یک کشور مسلمان و تداعی شدن حنگهای صلیبی ؛ این بار کشور های مسلمان سنی مذهب را به جنگ شیعیان جهان می فرستد !
و این بازی خانمانسوز متاسفانه در صفحه شطرنجی به نام "ایران" برگزار خواهد شد .
ایرانمان در خطر فروپاشی است ...
ماجراجویی های رژیم در عرصه های مختلف ؛ فرصتی بی مانند در اختیار مریدان برنارد لوئیس انگلیسی قرار داده تا نقشه شوم خود را با کمترین هزینه و با همنوایی جهانی به انجام برسانند !
کردهای تجزیه طلب به بهانه نبرد با داعش مسلح شده اند ...
عرب های جدایی خواه در حال رایزنی با پدرخوانده های خود در جنوب خلیج فارس هستند ...
و آذری های ترک تبار استقلال چی ، به بهانه پایمال شدن حق و حقوقشان و جریحه دار شدن گاه و بی گاه احساسات آنان از سوی رژیم تفرقه افکن جمهوری اسلامی ، به دنبال فرصتی برای فرار از سایه شوم این رژیم
و در این میان کمتر کسی را می بینیم که به فکر حل مشکل از اساس باشد .
سرنگونی رژیم و براندازی آن و تشکیل یک حکومت ملّی و دمکراتیک، برای ایجاد ثبات در منطقه و نیز احقاق حقوق همه ملت ایران بصورت مساوی و در درون مرزهای کشوری به نام "ایران "
قرائن نشان می دهد در صورت ادامه روند موجود در منطقه ،
عراق به زودی تجزیه خواهد شد .
و پس از آن ...
همزمانی کودتای سپاه در ایران ،پا آغاز حملات نظامی کشورهای مشترک المنافع عرب به ایران بسیار محتمل خواهد شد و میهنمان دوران سیاه دیگری را زیر چکمه های نظامیان ریشو تجربه خواهد کرد و در این فضای سنگین استبداد ،بار دیگر رژیم از احساسات ضد عربی اکثریت مردم ایران ، نهایت استفاده را در دفاع از نظام و طولانی شدن این جنگ خواهد نمود .و آنچه باقی خواهد ماند کشورهایی ویران شده و تجزیه شده در منطقه خاورمیانه خواهد بود !...
و.....
این همه ، افکار مشوش و دغدغه های ذهنی من در چند روز گذشته است که ترسی پنهان را از سرنوشت و آینده ایران در دل من انداخته است ...
آشوبی است این روزهای پر خبر در دل
می ترسم
می ترسم خیلی زود دیر شود ...!
ایرانمان در خطر است ...
ایران... ایران ... ایران

همایون نادری فر
22 می 2015

یک جای خیلی دور از میهن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر