فـریـب نمی خـوریـم !


دو روز قبل در مطلبی اذعان کرده بودم که قصد دارم در سال جدید ، کمی از فضای سیاسی فاصله بگیرم و بیشتر به موضوع حقوق بشر بپردازم
.
پس از این نوشتار ؛ تماسهای انتقادی از درون میهن و نیز اساتید بزرگواری داشتم که گفته ها و اندرزهای آنان تلنگری برای من بود و متوجه شدم که نه تنها این روزها نباید عرصه مبارزات سیاسی و همگامی با مبارزین راستین بخصوص مبارزین درون میهن را کم رنگ کرد ؛ بلکه قرائن و نشانه های دریافتی از درون میهن ،نشان از نیاز بیشتر به حضور مبارزین مصمم و خستگی ناپذیر در شرایط فروپاشی درونی رژیم دارد ؛ رژیمی که در واپسین روزها ی حیات و در آخرین تقلاها ،در تلاشی مزبوحانه در جهت ایجاد نا امیدی و تفرقه و بی اعتمادی میان سرنگونی خواهان است .
انتشار مصاحبه با یکی از مهره های سوخته امنیتی رژیم (اکبر خوش ...) در یکی از مجلات جناح اصلاح طلبان و تلاش برای ایجاد جو بی اعتمادی میان اپوزیسیون و بد نام کردن چهره های تاثیر گذار آن ؛ همه و همه نشان از تلاشهای وقیحانه رژیمی دارد که آمار بالای 90 درصدی ناراضیان درون کشور را می خواهد با آمار خود ساخته 3 درصدی سرنگونی خواهان در خارج کشور، جایگزین سازد .
ناگفته نماند که عملکرد برخی اپوزیسیون نماها و اشتباهات و عملکرد سئوال برانگیز آنان نیز باعث گردیده تا جمهوری اسلامی از این فرصت برای کوبیدن همه اپوزیسیون و افراد شاخص آن استفاده نماید .
قرائن نشان می دهد که مردم ناراضی و بخصوص قشر جوان و تحصیلکرده ، با وجود همه محدودیت ها در نشان دادن کنشهای حداقلی ؛ در حال رصد کردن فعالیتهای افراد و گروهها و سازمانهای مبارز در خارج از کشور هستند و به نوعی دل در گرو تاثیر گذاری این طیف در معادلات سیاسی کشورهای جهان در سرنوشت آینده ایران دارند .
از سوی دیگر آماری محرمانه از بولتن وزارت اطلاعات رژیم به بیرون درز کرده و نشانگر محبوبیت بالای شخص شاهزاده رضا پهلوی در میان مردم ایران است و این مهم باعث گردیده  تا رژیم با صرف مبالغ هنگفتی از دلارهای نفتی خود ، در تلاش برای شایعه سازی و نمایش مضحک جا انداختن موضوع ارتباط ایشان با رژیم باشد . موضوعی که متاسفانه از سوی برخی از اپوزیسیون نماها نیز تبلیغ می شود و دست آویزی گشته است برای تسویه حسابهای شخصی و عقده گشایی های فردی .
شایان ذکر است تلاش برخی از سردمداران رژیم و خانواده های آنها برای ارتباط گیری با شخص شاهزاده و خاندان پهلوی ؛ در جهت دریافت امان نامه در فردای ایران آزاد ، به نظر بیشتر باور پذیر و عقلانی به نظر می رسد تا اینکه موضوع بصورت معکوس مطرح گردد .
پس بیائید در سال جدید با مروری بر تجربیات گذشته و نقد سازنده اشتباهات یکدیگر ؛ ترفندها و نقشه های حیله گرانه رژیم فاسد ولایی را نقش بر آب کنیم و با هوشیاری کامل که لازمه یک مبارزه درست و موثر است ؛ پرتلاش تر از قبل در جهت پیروزی جنبش آزادی خواهی ،گام برداریم .
به امید پیروزی جنبش آزادیخواهی مردم ایران در سال 1394
به ایران بیاندیشیم .
پاینده ایران
همایون نادری فر 
27 اسفند ماه 1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر