توضیحی در مورد فراخوان برای تشکیل کارگروه حقیقت یابی



همانطور که در متن این فراخوان نوشته بودم ، ،پس از ضبط برنامه رادیویی در مورد نسل سوخته ،،صحبت کوتاهی با شاهزاده داشتیم و ایشان فرمودند که "بهتر است گروهی در مورد حقایق تاریخی کار کنند و واقعیات را بیان نمایند " البته نقل به مضمون نمی باشد و اگر دوستانی که جلسه را ضبط نموده اند به آن مراجعه کنند ،حتما این مورد را خواهند شنید .

بنده به هیچ عنوان هدفم از ذکر نام شاهزاده ،جلب توجه عموم نبود ،بلکه تاکید بر اهمیت موضوعی بود که باید بر روی آن تلاشی مضاعف انجام داد و به سئوالات بسیارانی از هم میهنان پاسخ داد و در این فراخوان نیز به هیچ عنوان ذکر نکرده بودم که این مسئولیت به من واگذار شده است ،تنها هدفم شروع پروسه ای بود که از سوی ایشان پیشنهاد داده شده بود و سعی کردم تا مانند بسیاری از کارها که بر زمین مانده ،به فراموشی سپرده نشود !

متاسفانه ،این مساله ظاهرا باعث سو تفاهماتی شده است و عده ای برداشت غلط از مسئله داشته و با تماس با ایشان و صحبتهای دلخواه خود ، باعث کدورت خاطر و سو برداشت شده اند.
در نهایت کارنامه عملکرد من در گذشته و حال کاملا شفاف و مشخص می باشد و از اینکه برداشت درستی از این عمل من انجام نگرفته است ،متاسفم.
امیدوارم دوستانی که گزارش این موضوع را به گونه ای که خود دوست داشتند به ایشان رسانده اند ،فراموش نکنند که دلسرد کردن میهن پرستان و پشتیبانان واقعی ایشان ، گره ای از کار ایرانمان باز نخواهد کرد .

به ایران بیاندیشیم و بدانیم که روزی باید پاسخگوی تاریخ این مرز و بوم باشیم .

همایون نادری فر
7 مارس 2014
یک جای خیلی دور از وطن !

برای جلوگیری از سو تفاهمهای بیشتر و برداشتهای اشتباه از موضوع ، متن و نوشته اصلی را حذف نمودم و تنها عکس آن را گذاشتم ،تا دوستان با دوباره خوانی آن ،به هدف و نیت من از این عمل پی ببرند !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر