دل تنگــــــــــم....




سردمداران جمهوری اسلامی ایران ،روی سخنم با شماست ،

 زمانی که آن قدرت پس پرده، ریسمان اراده ی ما را توسط شما به دست گرفت . تا  چند وقتی با ما “حال” کند و ما را سد راه نفوذ کمونیست روسها قرار دهد ! ، نمی دانست که روزی همین روسها و متحدانش تا توان دارند از ما می مکند و می برند و سرآخر هم چیزی در کاسه ی ما نمی اندازند!. 

امروز نیز حلقه ی تحریم های بین المللی تنگ تر و تنگ تر می شود، و اسم حواریون شما در فهرست آدمهای خطرناک جهان جا می گیرد ... 

آن قدرت پس پرده که چشم دیدن پیشرفت روز افزون ایران پر قدرت و صاحب تمدن و فرهنگ را در دهه 50 نداشت ، می خواست از تماشای تحقیر جهانی ما لذت ببرد و امروز صدای قهقهه چندش آورش را تک تک ایرانیان ،در جای جای جهان می شنوند!

 و شما امروز مثل ابلهانِ بی چاک و دهان نعره می زنید: "ما را از این ورق پاره ها باکی نیست". و اما چه فراموشکارید چون همیشه تاریخ ،چرا که این ورق پاره ها ،مشابه همان ورق پاره هایی است ، که روزی نام خمینی کبیرتان بر آن نقش بسته  و سناریوی "دوران طلاییش "،بر آنها نوشته شده بود....

دلتنگم...می دانید دلتنگیم برای چیست؟

دلم برای احتــــــــرام به کشورم ،پرچم رسمی کشورم ،حکومتم ،دولتم ، دولتمردانم ،همه و همه ،تنگ شده است!

همایون نادری فر
28/12/2012


شـــادباش جشــــن کریسمــــس


جشــــن کریسمس جــــدای از منشا و چرایــــی برگــــزاری آن ، امـــــروزه یکـــــی از جشــــنهایـی است که فارغ از هـــــر دیـــن و مذهــــب و هــــر نــــژاد و ملیتـــی ،بر پا می شـــــود و بــــه یقــــین می تــــوان گفــــت ، روزی اســـت که بیشـــتر جمعـــیت جهــــان در آن به جشــــن و پایکـــــوبی و شادی در کنــــار خانـــــواده و دوستـــان می پردازنـــــد  . 

این جشـــن انسانــــی را به همــــه دوستانــــم و هموطنانــــم در سراسر گیتــــی و بخصــــوص در ایــــران عزیزمــــان ،شــــاد باش می گویــــم .

امیــــد که هــــر روز زندگیـــــتان جشنــــی باشــــد بخاطــــر انســــان بودن و انســان زیستن

همایون نادری فر
24/12/2012



شمعـــــــی به دســـــت بگــــــیر و بـــه خیـــــابان بـــــیا



"  در هــــــــر گوشــــــه ای از ایــــــــران....
 حتــــــــی تنـــــــــها.......
 به خویشـــــــــتن ثابــــــت کن که هنــــــــــوز هستــــــــی
و خـــواهــــــــی مانــــــــد تا پـــــــیروز شـــــــــوی. .....
به خـــــود و دشمنانــــت ثابـــــت کن که شکــــــست ناپـــــذیری.

خطـــــــر کن که آنـــــــــکه خطر نکـــــــــرد، هیچـــــــگاه طعــــــــم پـــــــیروزی را نچشـــــــــید. .....

نـــــــــترس.

از مرگ تدریجـــــــــی بتــــــرس. از ُمـــــردن روزانـــه ی آرزوهایـــــــــت. ......

اما اگـــــر می ترســـــــی، شمــــــع به دســـــت به کنار دیـــــوار مســـــــجدی برو!
 در خیابـــــانی شلـــــوغ تا همــــــه ببینند که آمــــــــدی......
 و اگـــــــر کفـــتار صفتان پرسیدند، بـــگو عزیــــزی دارم که گرفتــــــار است! و برای رفـــــــع گرفتـــــاریش نـــــــذر کرده ام ،شمــــــعی در کــــــنار مســــــجد بســــــــوزانم!
اعتقــــــادات کفــــــتار صفــــتان را ســـــپر بلای خویـــــــش گـــــــردان......
 نه دروغ گفتــــــــه ای،چـــــــرا که تمــــام زندانــــیان سیاســــی عزیــــزان ما هستــــند و گرفتــــارند و نه در خانــــه نشســــته ای و بی تفــــــاوت مانــــــده ای و درحقیــــــقت به خـــــــود و به آن عزیـــــزان دلگــــــرمی بخشـــــــیده ای.

بـــــیا تا با یگـــــــــانه کردن شعــــــــله لـــــرزان شمـــــــع هایمـــــان،
 شعــــــله ای بزرگ پدیــــــد آوریــــــم 
 تا دلهــــــــایمان گـــــــــرم شونــــــــد. 

بــــــیا هــــــــم میــــــــهن.....بیا......"

آغاز نافـــــــرمانی های مدنـــــی سازمـــــان یافـــــــته



روی سخنـــــم با کسانـــی اســــت که بارها گِــــله می کردنــــد که چــــرا شاهــــزاده حرکـــــت عمــــلی انــــجام نمی دهـــند، چــــرا دعــــوت به آکســــیون و تجــــــمع نمی کنند و...
امــــروز شاهــــزاده با درایـــت کامل، شـــــما را دعــــوت به حرکتــــی کرده اند تا با کمـــــترین هزیــــنه و خــــطر ،در گــــام اول انســـــجام و همبســــتگی خود را به رژیـــم و جهانــــیان نشان دهــــید و در گام دوم ،آغــــازی باشــــــد بر حرکتــــهای عمــــلی و نافرمانــــــیهای مدنــــــی سازمــــان یافــــــته ،کـــــه در صـــورت استقـــــبال و همـــــکاری مــــردم ایـــــران ،مطمئنا در روزهــــای آیـــــنده شاهـــــد تکــــــــرار آن خواهــــــیم بود و با تشکــــــیل شــــــورای ملــــی نـــیز ،رونــــدی سیستــــماتیک و با برنامــــه به خــــود خواهـــــد گرفــــت و تا شکــــست دیکـــتاتوری جمـــــهوری اسلامــــی ،پیـــــش خواهــــــد رفــــــت .

پس بیایــــید به دور از اختلافات عقــــیدتی و گـــــروهی و جناحــــــی ،و تنــــــها برای آزادی و نجــــــات ایران عزیزمان ،به جهانــــــیان نشان دهـــــیم که مـــــردم ایران نـــــیز می توانند با همبســــــتگی و حرکـــــتی یکــــپارچه و در کنار هم ،دیکـــــــتاتور را مجــــــبور به قـــــــبول شکــــــست کــــــنـند .

وعـــــده ما 25 و 26 آذر 1391 ،با شـــــمع روشـــــن در همه شهــــرهای ایران

بی تفـــــــاوت نباش همـــــوطن

هــــــــمراه شو عزیـــــز ...که این درد مشـــــترک ،هرگـــــز جدا جدا درمان
 نمی شـــــــود...

همـــــایون نادری فر
10 دسامــبر 2012


از دیکــــــتاتوری به دموکــــــراسی





دوستان و هموطنان عزیز با توجه به اینکه نیاز امروز مردم کشورمان برای مبارزه با حکومت فاسد جمهوری اسلامی ،آگاهی و دانش  کافی برای آمادگی و عمل در حرکتهای اعتراضی بصورت نافرمانی مدنی می باشد و این استراتژی درتهیه منشورپیشنهادی برای تشکیل شورای ملی نیز به واقع مد نظر بوده و اساس مبارزات بدور از خشونت روزهای آینده را در ایران تشکیل می دهد ،لذا از تک تک شما عزیزان انتظار می رود ضمن مطالعه این کتاب ارزشمند ، در معرفی آن به دیگرهموطنان کوتاهی نکنید و حتی در صورت امکان در چاپ و تکثیر و پخش آن کوشا باشید .

بدانید که این روزها ،می توانیم هرکدام از ما ،نقش مهمی را در راه مبارزه برای رسیدن به دموکراسی در ایران عزیزمان داشته باشیم.

پیروز باشید
پاینده ایران و ملت ایران

همایون نادری فر
عضو کمیته هماهنگی شورای ملی ایران

زنــــدانـــــــی ســــیاسی آزاد بایــــــــد گــــــــردد



ما خواهان آزادی زندانیان سیاسی در ایران هستیم



هم میهنان عزیز و دوستان ایران،
هم میهنان آزادیخواه من باردیگر با همبستگی پشتیبانی خود را از کسانی که تحت ستم رژیم جمهوری اسلامی هستند به جهانیان نشان خواهند داد. روزشنبه ۲۵  و یکشنبه ۲۶ آذر ماه  ۱۳۹۱ هم میهنانمان با دردست داشتن شمع در شهرهای محل سکونتشان برای اعلام پشتیبانی از زندانیان سیاسی در ایران به خیابان ها خواهند آمد. دراز مدتی است که ایرانیان در سکوت در زندان های ایران با مخفی کاری های شنیع این رژیم تحت ستم بوده اند. هیچ یک از ما آزاد نیست تا زمانی که هم میهنانمان تحت چنین شرایط زجرآوری به سر می برند و ما می بایست این زجرمستمر را به جهانیان یادآور شویم.
من همواره پشتیبان جنبش های صلح جویانه مانند جنبش شمع های روشن هستم، من تمامی دوستان ایران آزاد را تشویق می کنم که با دردست داشتن شمع در شهرهای محل سکونتشان به هم میهنانم بپیوندند. ما را در رساتر کردن پیاممان به رژیم روحانیون یاری کنید: ما خواهان آزادی زندانیان سیاسی در ایران هستیم.
بیایید در این مراسم به تمامی باورهای سیاسی و دینی احترام بگذاریم و خوش آمد بگوییم به تمامی شهروندان آزادی خواهی که در کنار ما خواهند ایستاد.

از پشتیبانی شما سپاسگزارم

خداوند نگهدار ایران باد


آیا گــــــوش شنــــــوایی هست؟ وجـــدان بــــــیدار چطور؟!...



 صبح امروز بخاری نفتی کلاس چهارم ابتدایی مدرسه دخترانه شین آباد واقع در روستایی به همین نام در ۵ کیلومتری پیرانشهر کردستان آتش گرفت و ۳۸ دانش آموز دختر این مدرسه با گرفتار شدن در کلاس آتش گرفته اند. 7 تن از دانش اموزان جان باخته اند و 12تن دیگر از دانش آموزان حالشان وخیم گزارش شده است.


خبری که باز همچون خبرهای مشابه ، بزودی فراموش خواهد شد!....

و باز هم تکرار آتش سوزی ناشی از بخاری های قدیمی، سر کلاسی در روستا با هفت کشته و دوازده سوخته !


به قول یکی از دوستان ،"صدای ما را از ایران پر مدعا می شنوید ! "


صدای ما را از ایران هسته ای می شنوید!....
صدای ما را از ایران ، به رهبری نائب امام زمان می شنوید !....
صدای ما را از ایران ، مدافع حقوق همه مسلمین جهان می شنوید!...
صدای ما را از ایران ، تامین کننده بودجه و کسری بودجه کشورهای سوریه و لبنان و فلسطین و ... می شنوید....
صدای ما را از ایران ، سازنده ضریح طلای 100 میلیاردی امام حسین می شنوید......

آیا گوش شنوایی هم هست؟.......


وجدان بیدار چطور؟!........



شعـــــــله های آتــــش بخــــاری نفــــتی در مدرســـــه فرســــــوده
و
ســــــــوز سرمـــــــای مناطـــــــق زلزلـــــــه زده زیـــر چادرهــا

هــــــــــــر دو مــــــــی ســـــــوزانـــند.....

چـــــــــــه چـــــــیزی تو را بیــــــــــدار می کـــــند ،همــــــــوطن؟!

همایون نادری فر
5/12/2012